BackAgain

Klang

Hejsan alla som läser min lilla blogg! Hoppas julen vart skön och att nyårsoutfiten är fixad;D Har vart hemma i Uddevalla nu i ett par dar. Träffat nära och kära och tagit igen mig lite. Skönt var det men ännu skönare att vara tillbaka i the capital of Sweden. Jag hann med både fest och en shoppingtur till Göteborg. Där jag fyndade denna snygga skjorta från Acne (30%). Där hemma var allt som likt och det var skönt att se=) Julklappar har det öppnats också! Mycket till hemmet. Strykjärn, brödrost, hårblås, bricka, lattemuggar, skål, tvättkorg mm. Tack min älskade familj! Fick också ett ruskigt snyggt smalt lackskärp från J.Lindeberg av Mr.H Danke Schöön man!


Kommentarer
Postat av: Natalia

Tjaba Klang, läste ditt inlägg om high heels igår, och idag så såg jag ett par fina som du skulle gå bananas över på en second hand i Brooklyn. To bad att jag inte visste din storlek grabben.
God jul i efterskott och gott nytt år!

F.d. Blammo-Natalia, nu bara Natalia

2006-12-28 @ 23:50:43
Postat av: Anonym

vad heter modellen på skjortan? är den långärmad? vilken färg? (kan inte se riktigt..)

2006-12-29 @ 00:02:13
Postat av: Jonas

Grymt najs skjorta!

Postat av: david

grym skjorta!

2006-12-29 @ 10:56:31
URL: http://onestepahead.blogg.se
Postat av: Jack

Jonas, sluta försöka kommnetar-promota din blogg nonstop. börjar bli riktigt tjatigt.
gäller den slaviskt trendföljande dave också med det paradoxala namnet onestepahead hahaa yeahright

2006-12-29 @ 15:24:28
Postat av: Jonas

Jack: Vad? Jag behöver inte kommentera nånting om det är så, men Klang ber mig ju om det. ;P Jag är verkligen inte den som skriver kommentarer i onödan.

2006-12-29 @ 17:41:39
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: retrobågar

Vågar man önska Gott Nyt År utan att bli utbuad??

2006-12-29 @ 19:34:15
URL: http://spectaclesforafrica.blogg.se
Postat av: Klang

Natalia-Ahh e du i USA? Fan va nice! Va ska du göra nu då när du inte e på Blammo??
-Modellen heter så vitt jag vet Similar och den är blå. Och ja den är långärmad, dock med uppkavlade ärmar.
Jonas-Tack!
David-Visst e den?!
Jack-Nu är det så att jag och Jonas tycker så mycket om varandra och värnar om varandras bloggar;D hehe ne men de e väl en fint att kommentera varandras bloggar?! Jag kommenterar Jonas och Jonas kommenterar min. Vi är som en stor familj! Vi firade jul tillsammans vi bloggare och vi samlar nu ihop oss för en Västindien kryssning (bilder kommer senare).
Retrobågar-Gott nytt år!

2006-12-29 @ 23:26:24
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Jonas

Klang: Det var kanske det bästa svaret jag har läst. :P

2006-12-30 @ 01:10:10
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Dave

Kul att du var hemma Klang! Trevligt hade vi Gbg, trevligt hade vi ute???? Hur gick det igår(Fredag)?
Gott Nytt år, hörs nog i telefon iof!
/dave

2006-12-30 @ 14:19:43
Postat av: Jenna

jättemysigt att du va hemma!!! måste verkligen leka snart! i miss u babe!

2007-01-16 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91