FlugbågeIHallen!

Klang
Kom nyss hem från jobbet och på mitt hallgolv ligger ett paket! Hmm roligt roligt, ett för tidigt paket!? Men vem kan de vara från? När jag öppnar det och ser att det är ett par bågar vet jag precis vart det kommer ifrån=) Det är från de trevliga skåningarna "
retrobågar" som jag köpte mina nördbrillor utav. Jag får tacka så hemskt mycket för dessa trevliga bågar och önska er God Jul och Gott Nytt År! Hoppas ni snart får ihop era pengar till glasögon för de behövande i Afrika snart! Detta var absolute den mest oväntade och kanske roligaste julklappen jag fått! hehe tack.

Kommentarer
Postat av: retrobågar

Välbekomme. Ta på dem och sätt in ett kort, så man får se hur du ser, med fluga såklart

Postat av: david

flugbågelhallen? eller, flugbåge i hallen? tycker du borde fixa bättre rubriker, utan "catchiga" engelska sådana också..

2006-12-22 @ 17:04:39
Postat av: RS

Riktigt fula faktist.

2006-12-24 @ 01:59:06
Postat av: rn

God jul :)

2006-12-24 @ 11:28:32
URL: http://rightnow.webblogg.se
Postat av: MARTIN

UPPDATERA!

2006-12-26 @ 12:32:23
Postat av: klang

God jul och god fort.. är hemma i uddevalla därför kan jag ej uppdatera.. skall försöka på fredag! Hoppas ni får en trevlig nyårsafton!

2006-12-26 @ 15:12:42
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Jenfa!

ello darling! hur har du det så här i juletid?? jag har tänkt börja blogga.. mest för att få skriva av mig och att folk ska veta vad som försigår hos mig :) men jag förstår inte riktigt hur man ska göra för att bloggen ska bli snygg och få ett personligt utseende? finns det mallar för att få bilderna så snygga som du gör dom eller sitter du och klipper och klistrar i ngt datorprogramm och sedan lägger in bilderna som dom är? och hur fick du upp den tuffa bilden på dig som är längst upp på sidan istället för överskrift?? hoppas du har fått många önskade prylar i julklapp och gott nytt år på dig! puss puss

2006-12-27 @ 15:54:33
URL: http://jottemo.blogg.se
Postat av: Peter

Spana gärna in min nya "modeblogg" och har du något som du vill berätta så är det bara att maila!

2006-12-28 @ 09:39:13
URL: http://modegnall.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91