Intervju-SundayBears

Klang
Hur står det till Karl-Johan? Det är bra! Lite trött efter en hård vecka.
Såg dig i lookbooken för Filippa K SS 07 igår. Det går bra nu? Det går hyfsat. Tror jag jobbar över medlet i Sverige. Men det kunde gått bättre.
Hur blev du upptäckt? Blev upptäckt på Hultsfred. Ingy från Stockholmsgruppen kom fram och frågade om hon fick ta några polaroidbilder. Sedan om jag ville modella lite, det var 2000. 
Det känns som ditt stora genombrott kom i våras? Känns inte som jag haft mitt stora ?genombrott? än, hoppas jag!
Du går mycket visningar just nu. Kan du se någonting i modet som är extra starkt i vår/sommar? Vet inte riktigt. Men hattar har jag sett sedan jag gick Acnes höstvisning. Kommer även att fortsätta hos Filippa K i vår/sommar också. Utsvängda jeans kommer tillbaka, även den höga midjan kommer stanna.
Vilket är ditt mest prestigefyllda jobb? Dior Homme, absolute! Jävligt kul, jävligt uppstyrt och jävligt proffsigt. Stor skillnad från Dior Homme och en svensk visning!
Hur fick du Dior Homme visningen? Tror de kollade in Stockholmsgruppens hemsida. Det var jag och en polare som fick chansen. Så de flög ner oss till Dior Hommes headquarter där vi fick träffa Hedi Slimane. Vi fick först vänta i ett litet rum, och när vi väl kom in var det över på 20 sek. Sedan fick vi åka hem!
Hur var Hedi? Han var väldigt proffsig och bestämd. Han styrde allt med en järnhand, men inte så jävla pratglad.
Fick du behålla någonting ur visningen? Inte någonting, de var stenhårda. Konstigt nog i och med att kläderna jag bar var helt uppsydda för min kropp! 
Beskriv din personliga stil- Försöker åtminstone ge ett litet rockigt intryck! Inte speciellt vågat. Hoppas man har lite koll.
Men din pälsmössa är ganska vågad? Är den?
Vad kan man inte vara utan i vår? Ah fan låt mig tänka! Kan säga vad man inte skall köra, seglarmode! Tror att det fortfarande kommer att vara jävligt dressat. Man kommer långt med en schysst trenchcoat och en snygg skinnjacka.
Vilka är dina framtidsplaner? Vet inte riktigt. Jag är dålig på att planera. Lägger mycket tid på vårt band just nu! Skulle vara kul att turnera lite. Sedan skall jag till Paris, går det bra där så kan allt hända! Egentligen borde jag skaffa mig ett heltidsjobb haha. Men va fan man skall leva livet innan man blir för gammal.
Vilken är din favorit designer? Hedi Slimane är självskriven. Acne är också bra!
Vilken är din drömvisning? Har redan gått den. 2 gånger! Men en tredje gången gillt för Dior hade vart grymt. Sedan vill jag gå en Burberry Prorsum visning också.
Slutligen, vem är Sveriges bäst klädda man? Ah kan inte välja! Kan man lista Sveriges fulaste istället?
Visst
!- Filip Och Fredrik. Så jävla fula!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Riktigt skoj läsning!

Postat av: Justanotherfashionkid

Fuck Klang! Du dominerar totalt just nu!

2006-12-11 @ 01:20:20
URL: http://www.justanotherfashionkid.blogg.se
Postat av: Jimi

Riktigt grymt! Mer sånt här! :D
Om det är du som intervjuar så hade det varit kul med grooming frågor.

2006-12-11 @ 01:56:59
Postat av: Ida

Men Fredrik och Filip är ju så goa ;)

2006-12-11 @ 08:09:03
URL: http://luckyem.webblog.se
Postat av: klang

Jonas-Han var supertrevlig!
Just-Ahh tack så mycket!
Jimi-Ja det e jag som intervjuar. Över en Kaffe eller öl, Ska tänka ut en bra grooming fråga:D
Ida-Jag står utanför där=)

2006-12-11 @ 20:11:14
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Kristina

det här är jättebra robin! mer sånt här. keep up the good work, kärlek

2006-12-11 @ 20:41:30
Postat av: viktor

sjukt dryg kille.

2006-12-11 @ 23:29:43
Postat av: Anonym

känner du karl-johan?

2006-12-11 @ 23:50:33
Postat av: Jonas

Måste bara tillägga efter ytterligare en titt att det här kollaget slår ta mig fan glasögonkollaget! Grymt snyggt klang!

2006-12-12 @ 00:46:32
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: StyleSucker

Well I like Fredrik and Filip, however, I'm not directly famous for my sense of style. Check me out on: http://stylesucker.blogg.se
And hey! Take care! xox

2006-12-12 @ 18:52:10
URL: http://stylesucker.blogg.se
Postat av: Anonym

Någon som sitter inne med ett par DH-bilder med herr Karl-Johan som modell?

2006-12-13 @ 00:14:17
Postat av: N

oj! jag tror jag nästan aldrig har sett en så vacker kille.

2007-11-06 @ 23:58:15
URL: http://ihaveanosebleed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91