Outfit-Grå Dag

Klang

Idag skulle jag  som tidigare nämnt slå mina arbetskamrater i Badminton. Dumma som vi va så kollade vi inte upp öppettiderna i de olika hallarna först. De stängde på tok för tidigt så det blev framflyttat. Är lite trött efter helgens bravader så jag ska nu slänga mig i soffan och kolla på TV. Hoppas alla har fingrar och händer i behåll efter påsksmällarna och nu kan klicka in på min blogg flitigt som förra veckan. Kul att det tycks vara nya läsare som besöker Klang det uppskattas!

T-shirt-
Whyred
Jeans-Julian Red


Kommentarer
Postat av: Perra

T-shirten e asnygg! Vet du vart man kan man köpa den i malmö?

2007-04-09 @ 20:29:35
Postat av: Martin

Fan va grym du är! Keep up.

2007-04-09 @ 22:40:04
Postat av: Nicoletti

din blogg blir bara bättre och bättre. fortsätt med det du gör.. :D

2007-04-10 @ 10:06:44
Postat av: Tomek

Hej Klang! Har försökt att skicka ett mail till dig men vet inte om du har fått det. Publicerar det här istället:

Tänkte först och främst tacka för en väldigt läsvärd blogg. Det har varit väldigt kul att följa din personliga utveckling (hemma - bageri - nk) genom bloggen. Känns som du har lyckats bra!

Nu till saken, ska upp till stockholm på en weekend 20 - 22 april och har redan nu börjat fundera på vilka butiker jag ska gå till. Eftersom jag bor i göteborg och har ett hyfsat utbud vill jag helst leta schysst second hand i stockholm. Jag tänkte därför be dig om lite tips på bra och intressanta butiker. Gärna mycket second hand, men också "vanliga" butiker.

Hoppas du kan komma på några guldkorn och keep up the good work med bloggen.

/Din trogna läsare Tomek

2007-04-10 @ 11:24:41
Postat av: ss-fredde

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HET!

2007-04-10 @ 17:16:00
Postat av: pierre

vad fick du prjösa för tishan?

2007-04-10 @ 18:05:10
Postat av: Lasse

I soo luv the tshirt :)
//Lasse - www.kasselasse.blogspot.com

Postat av: Jockmock

måste precis som så många andra få berömma för en väldigt bra blogg, vilken alltid är värt ett besök. Speciellt "tipsar" delen är ett väldigt roligt inslag. Keep up the good work!

2007-04-11 @ 17:40:19
Postat av: Sigrid

i like it!

2007-04-13 @ 21:03:35
URL: http://sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91