INNELISTAN-JEANS

Klang

Upp-Volym är snyggast i höst. Men det får inte bli hiphop byxor utav det hela, det är en fin gräns som du ser när du kollar dig i spegeln. Rulla upp dem lite så blir det hela en tio-poängare.
Mitten- Raka snygga jeans är aldrig fel. Så känner du dig osäker på vilken modell du ska köra på i höst rekommenderar jag dig att köra på the Classic Ones!
Ner-Det spelar INGEN roll hur mycket pengar de kostade! Det är fult med allt vad måleri, trasheri och märkeshysteri heter. Jag vet att de kan va svårt har själv vart en jäkla sucker för dyra måsbevingade saker men tro mig de e inte värda pengarna!


Kommentarer
Postat av: Peter

Hahah kul liknelse!

2007-08-20 @ 23:15:10
Postat av: Robert Loveness

Bra. Då vet man. Acne jeans längst upp?

Postat av: Anonym

Fan de e ju du som jobbar på nkstreet =D

2007-08-21 @ 02:59:28
Postat av: jon

nice, moc art högst upp och måsvinge längst ner. det är så det ska vara!

2007-08-21 @ 09:46:23
Postat av: Stefan

Äntligen lite blandade åsikter från oraklet och inte odelat positivt - känns fräscht. Unket är dock att ett par jeans blir 10-poängare så fort man gör vik-upp-tricket. I min mening krävs det lite mer än så...

2007-08-21 @ 16:25:27
Postat av: Ida

vet du, din blogg är som killversionen av carolina skandes hotspot.nice.

2007-08-21 @ 20:42:08
Postat av: Klang

Peter-Tack!
Robert Loveness-Japp de e de.
Anonym-japp de e jag
Jon-se ska de va!
Stefan-Ja alltid kul med nytt och fräscht! Ang. 10-poängaren så va de lite mer klyscha av användningen utav ordet.
Ida-De var sjukt snällt! I och med att Carolina har sveriges bästa kvinnliga modeblogg!

2007-08-21 @ 23:33:13
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91