Innelistan-klockor

Klang
(Jag har medvetet valt att lista "budget" varianter och trendnära klockor, därför inga dyra)

Upp-Enkel, snygg och användbar! De enkla klockorna segrar över det pråliga i så många fall. Och ska du köpa en klocka nu köp en Mondaine så blir du snyggast! Har tipsat om dem innan och jag vill fortfarande ha en badly! Har du mer pengar så har Arne Jacobsen liknande
Mitten- Trenden dök upp så snabbt att den hann försvinna innan folk fattade vad man hade för barnslig klocka på handenleden! Men jag tycker fortfarande den funkar och för de priset kan man ha råd med en i svart, silver, guld.........
Ner-OK! Vi har alla köpt dom, vi har haft dom, vi har tröttnat på dom och vi har slängt dom!! VI HAR SLÄNGT DOM!


Kommentarer
Postat av: Anders

Kul att du valde budget-klass. Mondaine var helt okej, vilken prisklass ligger de i och vart hittar jag dem?
rätt kul med accent-klockan faktiskt. Har haft en sån men vet inte vart jag har den.

2007-08-29 @ 22:27:09
Postat av: Vic

Nej. Vi alla har inte alls haft dom :DD men bra att dom ligger på tippen.

2007-08-29 @ 23:47:00
Postat av: Kricke

Ang. den nedre klockan - Nej, vi har INTE haft den för den är så jävla ful! Kanske inte själva klockan, men armbandet är HEMSKT! Är det någon som har en liknande så prova med ett smalare armband om det går. Då skulle det kunna funka.

2007-08-30 @ 08:35:31
Postat av: scarface

Rockern va snygg i 2 veckor så ville man ta en hammare å slå sönder den...

2007-08-30 @ 19:07:55
Postat av: Jonas

Håller med dig klang, men aldrig att jag skulle skaffa en sån där rockerklocka... :P De var för fula för min smak till och med när de kom! Nu äre certina DS som gäller!

Postat av: E

Vart köper jag Mondaineklockan och vad kostar den?

2007-08-30 @ 21:46:35
Postat av: Stoffe

Mondaine finns bl.a. hos PUB-husets urmakare. kostar ca. 1300-2000:-.

2007-08-31 @ 08:27:24
Postat av: Klang

Abders-Mondaine finns bla. hos design Torget
Vic-Jaja nästan alla har haft dem;)
Kricke-Ja de e på gränsen
Scarface-hehe like a scarface
Jonas-Jag hade ifs inte rockern utan den klassiska svarta med läderband.. men ack så ful
E-Runt-Från 1200 kr
stoffe-Danke man

2007-08-31 @ 12:20:37
URL: http://jklang.blogg.se
Postat av: valdemar

hej jag har en mondaine klocka i superskick till salu.
maila mig för mer info!
600pix
Valdemar

2007-09-03 @ 01:12:56
Postat av: valdemar

[email protected]

2007-09-03 @ 01:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91