News-Black Hairy Leather Collection

Klang
Clarks kommer nu väldigt passande i dessa tider där Clarksmodellen är hetare än på länge med en ny kollektion. Hästhår pryder dessa 3 modeller som heter Natalie, Wallabee and Desert Boots. Hur illa det än kan vara med päls och djurplågeri så är den nya Black Hairy Leather Collection riktigt snygg. Och Desert Boot är min höstprioritet nr 1 i skoväg.

Jag är hemma i helgen för att gå på bröllop och dop så det blir inget större bloggande tyvärr! Tillbaks på måndag


Kommentarer
Postat av: C.M - FACTOTUM

Desert Boot var snygg, men annars kan jag knappast påstå att Clarks är något att hurra för...

Postat av: albin

usch, dom ser ju helt vulgära ut!

2007-08-31 @ 16:12:59
Postat av: karl

de ocra-gula raggsockorna du viftade för i något inspirationskollage för ett tag sedan som du sa fanns på "hemslöjden"; vilken hemslöjd menar du och var ligger den?

2007-08-31 @ 18:04:51
Postat av: Dave

Desert Boot håller jag också på, riktigt snygg!

2007-08-31 @ 19:01:17
Postat av: Micke

Desert boots är snygg, men Clarks som modell tycker jag inte är något att hurra för.

2007-09-01 @ 13:35:56
URL: http://Blackintheburn.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag gillar clarks originals och speciellt desertboots och wallabeen. Ja på killar alltså :) de är så klassiska och snygga.
Klangis! syrran och jag drar till Sthml i helgen kanske ses vi :)

2007-09-03 @ 13:16:01
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Martin

Något tips på var i Stockholm det bästa utbudet av Clarks Desert Boots finns?

2007-09-03 @ 22:00:16
Postat av: Klang

C.M - FACTOTUM-Håller med det är desert boot man vill ha
Albin-Vulgo is nice
Karl-Det var en visningsbild från www.hemslojden.org. Det är inte alltid man kan köpa allt jag har med. Just därför heter kategorin Inspiration.
Dave-Its tha shiit!
Micke-Men desert boot är clarks.
Ida-Ja kul att se er igen. Synd att jag inte kunde hänga med er ut!
Martin-Du jag vet faktiskt inte. Själv ska jag ha Whyreds så jag behöver inte kolla..

2007-09-09 @ 19:06:39
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91