VECKANS FRÅGA-VILKEN VISNING SER DU HELST PÅ MODEVECKAN?

Klang
Idag drog modeveckan igång! Jag själv har en dryg vecka av jobb framför mig (ledig först på söndag) men skall försöka dokumentera ett par visningar i veckan iallafall. Kanske har jag en utskickad medarbetare som tar bilder till just min blogg. veckans fråga blir ju naturligtvis -Vilken visning ser DU helst på modeveckan?

Förra veckans fråga löd -VILKEN ACCESSOAR KÖPTE DU INFÖR SOMMAREN? Jag fick in 103 röster och Solglasögon var den accessoar som inhandlats av flest inför sommaren, otippat? Här ser ni procentsatserna.

Solglasögon 49% (50)
Senilsnöre 4% (4)
Klocka 10% (10)
Väska 25% (26)
Halsband 2% (2)
Annat 11% (11)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91