VISNING-WHYRED SPRING/SUMMER 08

klang

Whyred visade idag upp sin spring/summer visning på Berns. Själv var jag på plats på en mycket trevlig (dock fotoplacerat dålig andrarad, huvud i vägen) så min vän Sascha lånade kameran och tog dessa fina bilder. Kläderna var vad man kunde förvänta sig från Whyred. Fina kavajer, stilrent, rakt och snyggt. Det fanns några plagg som stack ut lite extra, som shorts över byxor och lackjacka.

Plagg: Mycket jackor i korta modeller. Raka modeller på jeansen och knälånga shorts.
Färg: vitt, grönt, svart, och grått dominerade visningen
Material: Bomull, skinn och nylon.
Detaljer: Kinakragen lever vidare också gubbskon. Dock i olika canvas material. Shorts ovanför byxorna. Och dataväskan. Flätat skinn fanns både på skor och väskor. Ett par shorts var i skinn.
Övrigt: Det kommer en riktigt stor weekendbag som såg riktigt snygg ut!


Kommentarer
Postat av: Anders

Jag gillar det

2007-08-14 @ 23:47:59
Postat av: Peter

Det här gillar jag som fan

2007-08-15 @ 08:54:30
Postat av: fashion

de här gillade jag starkt, skönt att några fortfarande satsar på en ganska smal siluett.
ogillar verkligen alla korta o vida byxor från andra designers!

Postat av: S

tack för att jag fick stå med, haha.

2007-08-17 @ 00:17:48
Postat av: Klang

Anders-Ja till en del
Peter-visst e de snygga saker
Fashion-Där kan jag nog inte hålla med dig;)
S-Jag håller mitt ord

2007-08-21 @ 23:11:19
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Ball Games

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-01-12 @ 10:54:14
URL: http://ball-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91