Acne Jeans 10 år!

klang

I år firar Acne Jeans 10 år. Detta firars med att släppa jubileumsplagg från tidigare kollektioner. I går var det alltså 10 års fest på Acne Studio Norrmalmstorg (även Söderbutiken) där man hade chansen att köpa de omtalade plaggen innan de släpptes idag. Det var som vanligt mycket trevligt med mingel, vin, öl pepparkakor och stilfullt folk. Det som jag fastande extra mycket för (som jag ångrat ex-tusen gånger att jag inte köpte på Nks rea i gbg för flera år sedan) var naturligtvis de vita lackskorna. Är ruskigt sugen på att ha dem i min lilla Acne samling. Så skynda ut och hitta de plagg/accessoarer du ångrat at du aldig köpte för detta är garanterat sista gången du får chansen! Nog om dem
här kan du kolla in minglet från festen.

Jigsaw - Kappa
Cross - Läderjacka
Pocket Shirt - Vit skjorta med flera fickor
Tommy - V-ringad stickad tröja av kashmir med armbågsmuddar
Bad - Skjorta
Keith - Denimjacka med rött pälsfoder
Hong - Armbandsur av denim med röda sömmar
Max Satin - Max av svart sidensatin
Herr 1 - Lacksko i svart och vitt
Key Holder - Nyckelring

Kommentarer
Postat av: hanza

Önskar jag kunde vart där

2007-12-20 @ 14:13:37
Postat av: Markus W

Fick inbjudan att komma dit, men kom på att sist jag var på en sådan sak så kände jag och min kompis lite malplacerade bland alla äldre modemedvetana mingeleliter ;D Men trevligt var det nog :)

Postat av: Anonym

vilka får inbjudningar till sånna här event egentligen? :)

2007-12-20 @ 15:46:27
Postat av: Anonym

Jag vill också ha de vita skorna, dödsnýgga!

2007-12-20 @ 17:30:41
Postat av: asdfdgf

how did it felt, when you found out someone else was wearing you super++++überhype-rare jacket? you blushed, didn't you?

Ps. you look retarded

2007-12-20 @ 17:31:57
Postat av: Anonym

Hanza-De va trevligt, nästa gång f¨r du se till och va där!
Marcus W-Trevligt var det! Malplacerad, hur gammal är du? Tror inte du skulle va yngst.
Anonym-ja säg de..
Anonym-Hur coola som helst.
asdfdgf-i felt very down and sad! I blushed all night, hahaha cant help im retarded;)

2007-12-20 @ 17:55:08
Postat av: Williebab

Raka dig du passar inte alls i mustach och gör nåt åt håret......
Ser trevligt ut annars

2007-12-20 @ 18:26:28
Postat av: Oskar

Hej där! grymmblogg o kul att se fler men sdådant acne beroende hehe...men har en liten fråga, om du vet något ställe i stockholm som är bra på att fixa jeans? har problemet att alltid får hål mellan benen..Vet att en kompis lämnade in sina acne jeans på acne affären på norrmalmstorg o fick tillbaka dom så gott som nya! om du känner till någon skräddare vore det grymt med ett tips!
tack

2007-12-20 @ 19:11:33
Postat av: cecilia

skulle du kunna nämna några hemsidor du hämtar photoshop material från?

och om du hämtar från deviantart, säg sökorden eller den exakta sidan ;)

2007-12-20 @ 20:51:53
Postat av: Markus W

Det är faktiskt markus med K, lite hur mitt bloggnamn kom till :) jag är 16 bast, nä allra yngst kanske inte men definitivt inte en i mängden, har jag rätt? :)

2007-12-20 @ 20:52:31
URL: http://denmedk.blogg.se
Postat av: johan

Tre prisuppgifter;

Jeansen med röda sömmar, pris?
Jeansjackan med rött foder, pris?
Skjortan med alla fickor, pris?

/Johan

2007-12-20 @ 21:06:23
URL: http://fashiontime.blogg.se
Postat av: Per (

Din mustasch är så kung.. kanske en av de bästa mustaschbärare jag sett på länge!

2007-12-21 @ 10:27:07
Postat av: Anonym

"Mustaschen gör mannen"

2007-12-21 @ 10:27:50
Postat av: DenDarLinda

Acne! I love!

2008-12-03 @ 12:33:07
URL: http://dendarlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91