Inspiration-90s Colorful Winters

Klang

Att klä sig riktigt varmt får ofta stå tillbaka när det gäller mode. Det skall vara snyggt och rätt fast de kan få våra öron att domna. Vart tog de praktiska plaggen som fick än att leka i timmar i kylan när man var liten och varför blev de så tabu? Många designers har i år slagit ett slag för värme och utrustning fast ändå följer inte folket. Jag själv har min duffel som jag är väl medveten om att jag säkerligen kommer att frysa i men jag kommer fortfarande att ha den på mig. Jaja kul är det iallafall att visa gamla godingar är på tapeten igen. För vad sägs som snowjoggers och dunmössa med öronlappar?  


Jacka-The Stray Boys
Tröja-PGLG NYC
Mössa-Steven Alan
Stövlar-Snowjoggers

Kommentarer
Postat av: johanna

hejsan. vill du också ha gratis biobiljetter och
present kort hos de bästa butikerna ?
klicka på länken nedan och bli medlem.
jag garanterar att detta inte kommer kosta
dig någonting. isåfall står jag för det :) kram.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

Postat av: Stormen

Haha snowjoggers, roligt att det är inne igen.. :) inget jag kommer ta på mig dock! Fan min styvfarsa har alltid snowjoggers på vintern, inhandlade tidigt 90-tal... usch va dom ser ut! :)

2007-12-04 @ 07:17:07
Postat av: filipp

nostalgiskt :)

2007-12-04 @ 08:55:59
URL: http://saysaysay.blogg.se
Postat av: pelle

Hmm,

Fult o nördigt, snowjoggers hadde sin lilla återkomst förra hösten men försvann lika fort.
Herregud klang, du langar upp skitfula outfits blandar dem med assköna villha listor och så nu detta.

Balans tack i ditt bloggande.

h/ p

2007-12-04 @ 09:08:24
Postat av: Anders

Tycker han har bra ballans och självdistans som kan blogga om snowjoggers och acne skjortor. Keep on

2007-12-04 @ 11:57:42
Postat av: Jocke

Fan vad coolt.. skulle aldig kunna bära upp Snowjoggersen men ändå. Tröjan var riktigt härlig!

2007-12-04 @ 12:26:27
Postat av: johanness

Härligt att snowjogers är tillbaka tycker jag, dom har vart skitsvåra att få tag i sedan man satt i snöhögar på 90-talet. Men i år har jag planerat att köpa ett par. Bättre komfort och värme är svårt att hitta i skoväg.

Det är väl inget man skulle gå på stan i men på utflykter och i fjällen är dom kung!

2007-12-04 @ 15:36:16
URL: http://webbplats87.blogg.se
Postat av: Horst

pegleg is great...
i had them on my radar, too...

2007-12-04 @ 16:19:08
URL: http://lynnandhorst.blogspot.com/
Postat av: Dennis

Klang, nu finns det en härlig tävling somo cafe anordnar med björn borg om sveriges bäst kläda.
Kan man få äran att anmäla dig till denna tävling tror nämligenatt du är en given vinnare av denna tävling

2007-12-04 @ 17:44:39
Postat av: Klang

johanna-Tack men nej tack=)
Stormen-Haha styvfarsan e ju cooL;)
filipp-Vist e de!
pelle-Lovar ska hålla balansen;)
Anders-Thanx man
Jocke-hehe vet inte om jag skulle göra de heller!
johanness-Lett att de e
Horst-To colurfull fore me but on others it can be cool.
Dennis-Självklart får du de om du vill! Alla som läser detta, kom i så fall ihåg att jag inte anmälde mig själv;)

2007-12-04 @ 20:34:12
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91