Inspiration-Välj din accentfärg!

klang

Okey bloggar man om den korta jackan måste man blogga om den långa! Inget måste kanske men jag gillar dom, speciellt den långa. Jaja jag gjorde för omväxlingskull en inspirationsoutfit som du själv får tänka till och slutgenomföra. Det fattas plagg under jackan och där kan man välja fritt om man vill ha skjorta, skjorta under tröja. t-shirt eller barbröstad. Själv skulle jag vilja ha en orange ylletröja under och ett par matchande strumpor. Det var min accentfärg, vilken skulle du använda?

Jacka-Acne jeans
Byxor-Topman
Keps- Ca4la
Skor-Dries Van Noten
Armband-Dior Homme

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag skulle kört på skogsgrönt.

2007-12-13 @ 13:19:43
Postat av: Carolina

Japp, ses på weekday ikväll! :)

Postat av: P

A like.. sjukt snygga skor

2007-12-13 @ 13:36:36
Postat av: Anna

ååhh va jag gillar killar med snygg stil, du har snygg stil *ler*

2007-12-13 @ 15:45:14
Postat av: Klang

Anders-Det är ju jul och allt så varför inte?!
Carolina-Va tyckte du om festen?=)
P-Ja de e svincoola!
Anna-Tack så mycket=)

2007-12-14 @ 16:46:40
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91