Julklappstips 2!

Klang

Parfym,comme des garcons play,650:-, Handskar, Filippa K, 550 kr, Mössa, Hope,495 kr, T-shirtsprenumeration, T-Post, 200 kr/st, Datorfodral, Henrik Vibskov, 895kr, Necessär, Freitag, 899kr

Ok är ni som mig ute i sista sekunden och på köpet jobbar fram till julafton kl 2 så kan jag rekomendera en av julens absoluta bästa julklappar, T-post! Du behöver inte springa runt och leta, söka och stressa i kylan utan lett beställa pojkvännen, dig själv, brorsan ja vem som hellst som uppskattar t-shirts.
Beställ här och det kommer en ny t-shirt hem till personen i frågan var sjätte vecka. Kostnaden för kalaset är 200 kr per t-shirt, men om du inte känner för att betala själv, önska dig av mor och far.

Kommentarer
Postat av: Markus W

Inte för att säga något om julklapparna men lite i sista lagret att tipsa nu? De som inte har köpt sina julklappar än är redan påväg sedan längesen in i köpcentrumen och löper amok ;D

Diggar dina välgjorda bilder förresten :)

Postat av: Horst

t-post is really cool!

2007-12-22 @ 16:43:18
URL: http://www.lynnandhorst.blogspot.com/
Postat av: Slobodan

Tipsen i all ära, men tråkigt att se att man inte kan anstränga sig att stava rätt. Tre synder räknar jag det till när jag skummar igenom texten.

2007-12-22 @ 18:30:05
Postat av: Clark Kent

You got Bad Tejsted!

2007-12-23 @ 05:39:49
URL: http://www.badtejst.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91