DamnImLuckey!

Klang

Igår var jag RUSKIGT nära att bli av med min kära mobil. Var och tog en öl på Indigo med två kamrater då missödet var riktigt nära. Det var först när jag kom hem jag fick chocken av att det var tomt i fickan! Fort som fan upp för trappan och in i lägenheten. Letade som en sjuk människa och svetten sipprade i pannan. MSN! Har ju ingen hemtelefon så jag kunde inte ringa den.. Konstigt nog svarade inte en käft på msn fast klockan bara var kvart över tolv (annars e ju tamifan alla vakna!). Nu börjar hoppet sjunka och gråten närma sig i en faslig fart när jag plötsligt hör det välkända ljudet från mina speakers. Det är w2best Jonas som svarar. -Ring min mobil ffs, har tappat den! Ingen svarar i mobilen så jag får helt enkelt ta saken i egna händer. På tunnelbanetåget två stationer och in på indigo ner på golvet. Knuffar bort alla fötterna och där under som ett ljussken från ovan ligger min fina nalle och ser hopplöst ensam ut och blinkar. Glad som fan går jag hem och bad till gud. Hade det nu vart så att min Chocolate försvunnit så hade det självklara valet varit att köpa en ny nalle denna gång serie nr.2! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

You shouldn't have bought such an expensive cell phone. But you're hip I guess.

Postat av: Tinis

haha bara du kan ha sån tur robin!

2007-01-07 @ 00:58:31
Postat av: Jonas

Bra att man kan stå till tjänst ibland. Polaren sa att det var en filippa k nära sturegallerian men inte i själva gallerian. Du kan väl spana! So long för nu drar jag snart.

2007-01-07 @ 01:21:30
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Klang

Stylesucker-No i shouldnt!
Tinis-Du och ja tinis!
Jonas-Jaja men då e de Filippa k på grev turegatan! Ska kolla upp det.. Fixa ju samma tröjja till mr justanotherfashionkid!

2007-01-07 @ 02:56:04
Postat av: Jimi

Tur i oturen!

2007-01-07 @ 04:04:37
Postat av: Matilda

Vilken historia du har där! Vilken tur att ni återförenades tillslut :)

2007-01-08 @ 22:37:56
URL: http://tildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91