NoPicsHere!

Klang

Klang

Var på Whyreds mini vår/sommarvisning igår där det bjöds på smakprov på det som gått till produktion och snart är ute i affärerna (en del redan nu). Det var en del som föll mig i smaken tex. denna offwhite jacka (Den tunna svarta "vinterjackan") som var sjukt snygg. Den kommer att bli en storsäljare. Det var mycket som kändes igen men med några nyheter som tunna skjortor med knytrosett fastsytt i kragen. Andra nyheter är att whyred kör på låga finskor (som acnes fodrade låga, inget foder dock) . De kommer också att köra sneakers men som ej är i produktion. Den högklackade modellen Morrisson kommer nu i vår också i lack och grått. Accentfärgerna är grönt, ljuslila och orange/korall. Tråkigt var att jag ej fick fota därinne (fast en del redan är släppt). Det fick helt klart hela kvällens betyg att sjunka en aning. 


Kommentarer
Postat av: Peter

Va synd att du inte fick fota. Var det schysst mat då=)?

2007-01-19 @ 20:29:32
Postat av: Martin

Tror jag såg dig på treatorn igår?! Gillat den jackan skarpt.

2007-01-20 @ 18:06:54
Postat av: Jonas

Trist att du inte fick ta kort, men jag tror på whyred. De brukar hålla i alla lägen.

Postat av: Johanna

här har man gått omkring och trott att man är en vanlig dödlig och så är man världens vackraste, vi sågs på teatron igår haha

2007-01-20 @ 18:43:05
Postat av: Klang

Peter-nja thajmat in boxes;D
Martin-OK jag var där och det var trevligt, eller?
Jonas-Ja de kändes lite snopet iom att de på kontoret sa att jag fick..
Johanna-Hehe hejsan! Hoppas du kommer hit på inflyttningsfesten som du lovade? Det slår till i kväll! Tack för en trevlig kväll de vá trevligt!

2007-01-20 @ 18:55:22
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Johanna

haha fanns det två? jag har inte hört nåt om nån inflyttningsfest:P

2007-01-20 @ 19:26:54
Postat av: Klang

johanna-Hehe de kanske jag inte han säga till dig=)! Men visst, kom hit sedan vättja. Kan du inte adda mig på msn. [email protected]

2007-01-20 @ 19:40:41
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Alexander

Har du gått kurs/linjer där du läst photoshop eller är du självlärd? Du är onekligen duktig, jag är imponerad!

2007-01-21 @ 02:05:11
URL: http://slips.blogg.se/mode
Postat av: Klang

Alexander-Jag gick en grundkurs i gymnasiet typ. Men de meste e självlärt. Tackar!

2007-01-22 @ 00:28:30
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: jenniffer ;P

synd med bilderna men, glädjs över accentfärgerna! Synd att man missade inflyttningsfesten bara men vi får väl ta igen de när ja kommer upp då :)

2007-01-22 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91