VECKANS FRÅGA-VILKEN MODETIDNING FÖREDRAR DU?

Klang
Denna vecka vill jag veta vilken modetidning som ligger dig närmast hjärtat. Är det någon av våra svenska tidningar eller har du en utländsk favorit? Det finns en hel uppsjö modetidningar för män just nu så om du inte hittar någon från listan som passar in så är alternativet Annat ett självklart val. Skicka gärna en kommentar isåfall och skriv just din favorit.



Förra veckans fråga löd -Vilket svenskt märke är din favorit? Jag fick in 182 röster och Acne Jeans vann en ganska klar seger med 38% av rösterna. Här ser ni resten av procentsatserna.

Filippa K 16%
Acne Jeans 38%
Hope 3%
Whyred 16%
Fifth Avenue Shoe Repair 9%
Annat 17%

Kommentarer
Postat av: Johannes

I prefer GQ since i prefer just to look at pictures. Textwise most magazines are equal.

Postat av: fashionholic

jag hade nog i och för sig röstat på fifth avenue shoe repair.. älskar derar design :)
Kram

2007-07-17 @ 12:23:53
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: Anonym

Gant borde ha varit med på listan!

2007-07-18 @ 00:28:10
Postat av: Robert

Problemet ar ju att ingen ar bra. De som ar storre och har budgeten och potentialen att vara bra ar alldeles for kata pa att ragga middleclass lasare i Boden vilket gor tidningen till nagot slags tips-for-att-inte-gora-bort-sig-med-slipsknuten tidningar. Las bara Kings ledare i senaste nummret, de erkanner det mer eller mindre sjalva indirekt, de litar pa att de som vi ha mer fashion anda koper King for det ar den ledande tidningen medan man istallet forsoker ragga medelsvenssons med innehallet(inget ont om medelsvenssons men jag delar inte deras syn pa mode, om de ens har nagon). De mindre som ar mer fashion har inte musklerna att verkligen gora en bra tidning.

2007-07-18 @ 16:46:45
URL: http://www.subjectivefashion.blogspot.com/
Postat av: Freddie

Föredrar King, är enligt mig en bra tidning. Köpte en Man för ett tag sedan, blev bara irriterad. King äger!

2007-07-19 @ 22:20:37
URL: http://devilsadvocate.blogg.se
Postat av: Erik

Jag gillar den danska tidningen Cover. Inte renodlad för män vilket jag tycker är skönt. Man slipper få "säsongens plagg" och liknande upptryckt i fejan. Mer inspirerande det gillar jag.
Lite synd att jag inte är så bra danska bara...

2007-07-20 @ 11:23:54
Postat av: Klang

Johannes-I dont know why but i realy dont like GQ.
fashionholic-Det tycker jag var ett bra alternativ;)
Anonym-Smaken är som baken
Robert-Mycket genomtänkt kommentar där! Och jag gillade de. Håller med dig i de stora hela.
Freddie-King är ju inriktad på "mode" lifstilen men de finns väl klockor och bilar med där också?
Erik-Cover e bra!

2007-07-26 @ 12:04:08
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Boxdoro

Nice site keep it up

2007-12-25 @ 17:52:14
URL: http://boxdoro.blogspot.com
Postat av: Boxdoro

Nice site keep it up

2007-12-25 @ 17:52:21
URL: http://boxdoro.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej! vet du om det finns CA4LA hattar i stockholm? Om inte,finns det andra hatt butiker som är trendiga?

2008-06-15 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91