Inspiration-Hawaii

Klang
Nu vill jag åka! När jag tipsade om
African trip var jag sugen nu är jag nästan tvungen att åka. Har jobbat typ varje dag sedan studenten och tar en vecka semester. Jag vill ut i världen också! Jaja så här skulle jag vilja spendera en dag på Hawaii. Som ni ser så har jag ej tagit med några skor/sandaler för dom hade jag lämnat hemma, för just nu e jag på stranden!;)

badhanduk-Louis Vuitton
Solhatt-Columbia Sportswear
Shorts-Marc jacobs
Solglasögon-Acne Jeans
T-shirt-burberry prorsum
Canvas bag-McGuire-Nicholas 20

Kommentarer
Postat av: Amanda

Väskan var superfin, skulle vara perfekt i sommar! =)

Postat av: Gustav

Schyst med canvas väska! ´Riktigt najs..
Shortsen är läskigt lika mina H&M.. fast med sömmarna i vitt och shortsen i svart.

2007-06-15 @ 14:15:31
URL: http://willandgrace.blogg.se
Postat av: Mårten

Tja. Shortsen va balla. Var hittar man dom i sverige?

2007-06-15 @ 18:40:13
Postat av: Klang

Amanda-Ja den e supersnygg!
Gustav-ja jag har de shortsen också.. Mycket prisvärda=)
Mårten-Du hittar dem bla. på Paul and Friends i sthlm. Kan tänka mig att Viktoria Arena eller abcd i gbg har dem.

2007-06-15 @ 19:43:49
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Sandra

Snyggt kollage! Har gjort ett tråkigare kollage, men för killar i min blogg. :-)

2007-06-16 @ 11:41:38
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Stormen

jävligt läckra shorts. hittade ett par liknande i helgen faktiskt, ett par adidas som jag köpte 2 hand på judith herr sthlm. inga badshorts dock.
och såg att ni skrev om ett par hm shorts, har ni ngt hm att tipsa om? i sthlm :)

2007-06-19 @ 15:40:16
Postat av: Toffe

T-shirten var ju inget att höra för, lite lsd vibbar på den alltså.

2007-06-19 @ 17:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91