Inspiration-Rainy Day

Klang

Idag var det sommarvärme igen. Men jag är pessimist när de gäller väder speciellt på mina lediga dagar. Så jag önskar att jag hade lite snygga regn backup prylar hemma. Något jag verkligen skulle vilja ha är en oversizead regnparkas i ett glansigt material som rullas upp rikligt i armarna. Ett snyggt paraply och ett par supersnygga stövlar gör hela regndagen till åtminstone en regnig dag med stil. Just dessa stövlar från Marc Jacobs är jag riktigt avundsjuk på som en viss Carl-Johan som fick med sig dessa (och flera t-shirtar) från Marc Jacobs butik i Paris här om veckan.

Scarf-Louis Vuitton
Stövlar-Marc Jacobs
Regnrock-Dutch Harbor
Linne-No Label
Shorts-Neil Barett
Paraply-Lamp Beautiful


Kommentarer
Postat av: isberg

underbart snyggt som vanligt =)

2007-06-05 @ 06:26:28
Postat av: Christer

var hittar man paraplyet?

2007-06-05 @ 10:25:43
Postat av: Peter

Ruskigt snyggt!

2007-06-05 @ 20:13:05
Postat av: Sigrid

skulle inte banga gummistövlarna för mig själv.

Postat av: nolol

Klang kan du tipsa om var man kan köpa sköna billiga linnen? Var hittar man det som är i detta inlägget tex? Vet att det finns på H&M men dom är inte ultimata tycker jag.

2007-06-06 @ 17:17:09
Postat av: Lisa

Ooh, om jag hade det paraplyet skulle jag alltid älska regn!

2007-06-06 @ 19:01:32
URL: http://minkusinmadagaskar.blogspot.com
Postat av: esset

inte så.. men skulle du verkligen vilja kavla upp ärmarna i regn?! annars är det ett snyggt tips =)

2007-06-06 @ 23:12:01
Postat av: Per

Hej. Bra jobbat! Var får jag tag på regnrocken?

2007-06-08 @ 14:17:14
Postat av: klang

Isberg-Tack så mycket!
Christer-amazon.com
Sigrid-Dom e coola!
nolol-Kolla in topshops linnen. Har hållt bra för mig.
Lisa-Hehe de e skitfint
Esset-Ja absolut! E de en varm dag med regn så hade jag vikt upp.. Man vill inte vara klibbig när man kommer fram;)
Per-Just denna regnrock hittade jag på någon konstig sida. Så jag vet faktiskt ínte vart man kan köpa den.

2007-06-13 @ 21:29:57
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91