Inspiration-Sport & Trendy

Klang

Ibland när jag får en ide om hur nästa kollage skall se ut kan jag inte hjälpa att först önska jag hade allt jag skriver om, att det är varmt och som idag kunna kasta bollar långt. Detta är vad jag skulle ha på mig ifall jag drog ut på stranden och lattja lite. För min del blir det inte så mycket sol och bad denna sommar (blir de inte i annars fall heller, im mr red skinn) med min veckas semester. Men ni som har en lång trevlig semester tänkt på mig när jag står inne i värmen på NK.

Solglasögon-Acne Jeans
Badshorts-H&M
Linne-No label
Skor-Vans
Boll-Chanel


Kommentarer
Postat av: Robert

Ah, tråkigt att du ska jobba hela sommaren. Snygga brillor för övrigt, vet inte hur de skulle sitta på mig men på rätt person skulle de vara grymma.

Postat av: S

bollen! bollen! BOLLEN!

2007-05-26 @ 10:38:20
Postat av: Peter

Gillar detta kollaget starkt! Finns skorna att köpa i sverige?

2007-05-27 @ 12:16:39
Postat av: Fia

Japp jag tänker på dig när vi drar till Turkiet på fredag...med eller utan vattkoppor...

2007-05-27 @ 13:59:31
Postat av: Jens

Var finns skorna på nätet?

2007-06-02 @ 02:14:08
Postat av: Sofi

Grymt snygga skor! frågar som de andra om de finns i Sverige?

2007-06-13 @ 19:32:59
URL: http://ljud.blogg.se
Postat av: Emilmargit

Very informative. Great site. Really professional.

2009-07-17 @ 11:56:52
URL: http://emilmargit.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91