Igång!

Klang

Ber om ursäkt över uppehållet i bloggandet de sista dagarna! Jag har flyttat och har först nu fått tillgång till nätet. Det är först när man sitter där ofline som man förstår vad bloggen betyder i ens liv. Abstinens, plåga, och dåligt samvete skapas när man inte kan posta inlägg. Man får dock tid för sig själv så som att läsa för många modemagazine, snusa alldeles för mycket, glo avundsjukt på folk med laptop och vandra runt runt i lägenheten. Men nu e jag back on track again och jag ser fram emot nya fräscha och förhoppningsvis uppskattade inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du är tillbaka, blev lite nervös ett tag

2007-11-01 @ 21:10:16
Postat av: Anonym

va snusar du för sort, om man får fråga? skönt att du är tillbaka

2007-11-01 @ 21:25:29
Postat av: jonas

är det inte lite väl att påstå en comeback efter 2 dagar sen senaste inlägget ? :)

2007-11-01 @ 22:24:38
Postat av: Peter

jonas va e ditt problem?

2007-11-01 @ 23:04:21
Postat av: Klang

Anonym-Im back
Anonym-Är ju från Västkusten så självklart gbgrapé;)
Jonas-Hehe kanske va och ta i. Tror bestämt att jag aldrig skrev ordagrant comback men jag fatta vinken.
Peter-Dont know!

Postat av: Arneleila

It is the coolest site,keep so!

2009-02-11 @ 12:08:26
URL: http://arneleila.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91