Veckans Fråga-Vilken Designermobil skulle du helst vilja ha?

Klang

Allt fler lyxmärken och modejättar hakar på den rådande mobiltrenden. Vi har bla. Prada, Gucci och Armani. Om man bortser från teknologin i mobilerna och ställer oss den enkla frågan -Vilken skulle du helst vilja ha? Vilken är snyggast och självklart vilken är coolast? Själv har jag vart sugen på Pradas men efter att min förra LG pajjat (skulle inte snacka teknologi, jag vet!) så är jag lite osäker. En Gucci kanske? Hehe ja här får du välja och vraka bland lyxmobilerna och gör det nu!

Förra veckans fråga löd -Vilket Kalsongmärke Föredrar du? Jag fick in 180 röster och flesta personer tycker att Calvin Klein gör de bästa kallingarna. Det var en överaskning tycker jag som lett trodde att Björn Borg var Sveriges baskallingsmästare.

Björn Borg 26%
Frank Dandy 6%
Calvin Klein 32%
Salming 1%
H&M 19%
Annat 16%
   

Kommentarer
Postat av: Pär

Har de som röstat på Calvin Klein verkligen testat dem? Eller har de missat att testa de andra?
För att kosta 200 kronor paret tycker jag att passformen för det första är under all kritik. De har ingen stabilitet i låren för mig och känns mest som en taskig suspensoar, som dessutom är rätt låg. Björn borg däremot sitter faktiskt riktigt bra, trots att de må ha ett ganska dåligt rykte. De följer då låren och sitter fast där och de sitter där de ska hela dagen ut.

2007-11-12 @ 10:32:59
Postat av: theblinding

Tycker designmobilerna är rätt löjliga.. Det är som folk som köper D&G-boxer och går för att skryta att de har D&G. Finns mycket snyggare telefoner.

Postat av: Vera

Prada´s

2007-11-12 @ 16:54:49
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Klang

Pär-Håller fullständigt med!
TheBlinding-Klart de finns snyggare mobiler, dock svårt att hitta till en veckans fråga=)
Vera-M2

2007-11-12 @ 19:53:44
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Ragnar

Prada, helt klart.

2007-11-12 @ 20:34:48
Postat av: Victim

Eh, iPhone... lätt!

2007-11-12 @ 21:29:46
Postat av: Felix

Yuhuh - iPhone!

2007-11-12 @ 23:22:28
Postat av: Klang

Ragnar-MM mumma
Victim-Ja men de räknas inte
Felix-Blabla prada;)

2007-11-13 @ 21:12:13
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Stina-Lee

Jag har den guldiga D&G och är nöjd med den, älskar guld :p

2007-11-14 @ 23:47:17
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Pålle

Trodde också Björn Borg skulle rankas högre (nr 1).

Postat av: Conradnikita

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2010-02-08 @ 10:24:03
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91