Inspiration-Mockans Revansch

Klang


Om jag får spå lite i framtiden så läser jag mocka i askan. Materialet som oftast har en negativ klang får plötsligt stor uppmärksamhet av mig den nästkommande tiden. Mockan kommer få en helt ny status och kommer att bäras av andra folk än lastbilschaffisar och gamlingar. Mockajackan kommer att bli mitt vårjackas alternativ och detaljer som på skor och väskor kommer att bli pricken över i:et. Jag kanske spår fel men det känns iallafall som att mockan kommer bli vårens måste. Believe me or not!

Jeans-Acne Jeans
Mockajacka-Second hand (ebay)
Sneakers-Lanvin
Vantar-Topman
Väska-Acne Jeans

Kommentarer
Postat av: Lapsus

Acne väskan är bara för snygg. Stor men väldigt enkel!

Postat av: Simon

The Acne bag is ugly and over priced...

The Lanvin sneakers are to die for...

Congrats on the work as a stylist, Klang. Way to go.

2007-10-24 @ 12:31:27
URL: http://www.pashion.dk
Postat av: Tim

Snygg jacka! Känns väldigt egen och tuff - sånt uppskattas! :)

2007-10-24 @ 16:54:30
URL: http://howtowalk-tall.blogspot.com
Postat av: Jocke

En helt okej outfit trots att jag inte är ett stort fan av mocka. Men Lanvin skorna var trots allt riktigt snygga. Hur som helst så är dina olika inspirations creationer både inspirerande och roliga. Bra jobbat:)

2007-10-24 @ 17:46:32
Postat av: Anonym

nu blir farsan het igen!

2007-10-24 @ 17:50:28
Postat av: emil

gått runt och tänkt på mocka ett tag. skulle vilja ha en dubbelknäppt mockajacka, lite guccikänsla

2007-10-24 @ 20:44:06
Postat av: m

ser fint ut, men har du gjort någon "inspiration" som inte innehåller någonting från acne?

2007-10-26 @ 00:23:16
Postat av: Klang

Lapsus-Its cool!
Simon-Thanx man
Tim-Ja den e svincool. Ska försöka skaffa mig en liknande
Jocke-De uppskattas att höra!
Anonym-Om han blir!
Emil-Nja kanske man kan säga. Snygg gucci inte brat gucci.
M-Nja när jag tänker på de så, Nej! Acne är med hela tiden=)

2007-10-27 @ 23:52:58
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Paulina

grymt snygga sneakers!

2007-11-08 @ 14:53:18
URL: http://fashionappeal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91