Lookbook-Acne Jeans AW/07 Inseason

Klang

Acne Jeans Inseasonplagg är någonting jag
uppskattar (som ni alla vet, im addicted) mycket. Mitt i säsongen släpps nya fräscha plagg och nya stilar. Den här höst tvåan ser vi en enkel siluett med hoodtröjor, cardigans och enkla jackor. Den skräddade delen finns naturligtvis representerad med kostymer och kavajer.

-Färgerna är svarta, gröna, orangea och olika blå nyanser. Även inslag utav rosa.
-Ett flertal mössor och halsdukar blandas med scarfar, skärp och en väska på accessoarsidan.
-På skosfronten ser vi även här rågummisulan stå i centrum. En klassisk Clarksmodell och en dragkedjeprydd lågsko.
-Den korta jackan finns i både jeans, manchester och canvas.
-Två nya tvättar i Generic Boy släpps.

Nå vad tycker ni om Inseasonplaggen? Vissa av dem finns redan i butik idag. Själv vill jag gärna ha den korta canvasjackan!

Kommentarer
Postat av: Tomas Johansson

Jag tycker att du går från klarhet till klarhet. Bra jobbat

2007-10-28 @ 21:28:14
Postat av: Toffe

Texten blir grymt jobbig att läsa med alla gula inslag (länkar) Keep up the good work!

2007-10-28 @ 23:04:51
Postat av: Anonym

sluta upp med länktramset! nu har du gått för långt! mycket har jag stått ut med vad gäller dig, men det här tar fan priset! skärpning!

2007-10-29 @ 00:03:59
Postat av: P

Ärligt talat give him a break! Gör en bättre blogg själva. töntar

2007-10-29 @ 00:46:41
Postat av: Proper Style

Hehe jo lite mkt länkar. Blir jobbigt när man läser att hela tin klicka o kolla vad det e. Men det e ambiöst iaf! Kul att du orkar pilla :)

Postat av: Proper Style

Snygg prestationsbild du fixat förresten!

2007-10-29 @ 01:19:05
URL: http://properstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

scarfen e riktigt snygg!

2007-10-29 @ 08:55:27
Postat av: Hugo

Det är lite jobbigt, jag försöker att inte bara handla ifrån Acne, men när jag ser det här så blir det ett par plagg till...

En liten fråga: Har du någon aning om Nakkna har någon återförsäljare i Gbg? Och i Sthlm så finns väl deras kläder bara i deras butik på söder, eller?

Som de övriga skriver ovan(att det var mkt länkar) håller jag med om, men jag tycker också att det är mkt roligare att läsa då

2007-10-29 @ 09:19:31
Postat av: Anonym

grymmt bloggat igen

2007-10-29 @ 10:42:02
Postat av: barrow

bra inseason! men hade hellre sett bilderna samlade...

2007-10-29 @ 18:59:37
Postat av: Klang

Alla-Jag valde naturligtvis själv att göra inkäget så här för att spara plats. Det skulle bli skitfult att samla alla bilder i "rätt" format på bilderna. Kan hålla med om att det kan vara tröttsammt att klicka på alla och sedan komma bortsig i texten men det är det smidigaste sättet. Jag kan självklart byta och ta bort den orangea länkfärgen om ni ber om det.

Anonym-Så du har "ståt ut" med mig=) Det ser jag ändå som possetift och roligt. Du har inte riktigt kunnat släppa bloggen fast du stått ut med mycket! Skall försöka bättra mig!
Hugo-Weekaday säljer nakkna. Annars har jag inte så stor koll på gbg för tillfället.

2007-10-29 @ 19:57:25
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Pelle

Det vore schysst om man kunde få ett popup-fönster istället, där man kan bläddra mellan bilderna.

2007-10-30 @ 00:14:11
Postat av: Naaaannnaaa

jag tycker din blogg är jättebra , fast du kanske rikar dig mera till killar, men du har en superskön stil :)

2007-10-31 @ 09:48:21
URL: http://www.jagheternanna.tjejsajten.se
Postat av: Rodie

Hittade din blogg av en ren slump :D Kommer helt klart tillbaka! Keep up the good work

2007-12-18 @ 09:52:08
Postat av: sara m

lucas kalda som modell, har han flickvän???

2008-10-30 @ 23:49:22
Postat av: klara h

aaa Lucas Kalda har flickvän, Louise tror jag hon heter... synd att en sån god bit inte är ledig :(

2008-11-10 @ 21:23:39
Postat av: Mikaela

aaa Lucas Kalda har flickvän, Louise tror jag hon heter... synd att en sån god bit inte är ledig :(

2008-11-10 @ 21:25:41
Postat av: michaelaaaaa

aa fett synd asså guds gåva till kvinnan ...

2009-01-24 @ 05:09:59
Postat av: Raymondolea

Keep the good works comming.

2009-10-14 @ 14:33:57
URL: http://raymondolea.blogspot.com
Postat av: Raymondolea

Keep the good works comming.

2009-10-14 @ 14:34:15
URL: http://raymondolea.blogspot.com
Postat av: Raymondolea

Keep the good works comming.

2009-10-14 @ 14:34:29
URL: http://raymondolea.blogspot.com
Postat av: Tariq Mehmood

AL-WAHID INDUSTRIES

www.Alwahidind.com



Dear Sir,



We would like to introduce ourselves as an EXPERIENCED Manufacturers and Exporter of all types of Falconry Items, Leather Apparels and specialized in following articles:



- Falcon Gloves

- Motorbike Gloves

- Driving Gloves

- Ski Gloves

- Goal Keeper Gloves

- Golf Gloves

- Ladies Gloves etc



Further, we also deals in following products:



- POLICE & HUNTING GLOVES

- BASEBALL BATTING GLOVES

- GOLF GLOVES

- FITNESS GLOVES, BELTS & STRAPS

- LEATHER JACKETS etc.



We have a keen desire to establish business relations with your good house, and want you to please be so graciosuly have a look at our web-site: www.Alwahidind.com

and advise your requirements, enable us to arrange some samples for you.



Looking forward to see your nice reply shortly.



Thanking you, we remain



With best regards,



Tariq Mehmood

Managing Director

[email protected]

2011-07-26 @ 08:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91