Veckans Fråga-Vilket är ditt bästa second hand fynd?

Klang

Många gånger köper man skit när man rallar runt i second hand butiker. -Ja men den kommer jag att använda någon gång! Eller åtminstone sy om! Nja, men ibland hittar man den där perfekta skinnjackan eller en svincool t-shirt som man inte kan motstå och som sedan blir en favorit. Jag har flera t-shirts som slår nyproducerat med hästlängder. Vilket är då ditt bästa second hand fynd? Något som överträffar allt annat! Rösta och gör din röst hörd.

Förra veckans fråga löd -Vilket årtionde var snyggast stilmässigt? Jag fick in 170 röster och flesta personer tycker att 50-talet var det stilsäkraste årtionde. Inte konstig att 50-talsmodet kommer och går med jämna mellanrum. Kolla bara på Filippa ks kommande kollektion!

50-talet 36%
60-talet 31%
70-talet 6%
80-talet 16%
90-talet 8%
Annat 3%

Kommentarer
Postat av: h

hittade faktiskt en burberry trenchcoat i nyskick för 300 spänn, det måste ha varit mitt bästa klipp!

Postat av: Pär

Jag var ute efter en snygg grå väst en dag. Var nära på att köpa en uppsydd Tiger-väst för långt över tusenlappen, men så går jag förbi myrorna och hittar en helt handsydd väst i rätt färg och som verkar vara sydd efter mina mått. Istället för dryga tusenlappen fick jag ge 31,50:- efter att ha utnyttjat min studentrabatt.

2007-10-29 @ 10:43:54
Postat av: fashionholic

jag har länge varit en dålig second hand shopper, men jag håller på att förbättra mig!! måste nog säga att det bästa fynd jag har gjort är en leopardfärgad klänning som har hittade på katizi!! LOVE it!

2007-10-29 @ 11:54:45
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: Carl K

Jag kan rekommendera Little Shop of Fashion vid St Erikssplan, köpte precis en oversize ulltröja från Viktor & Rolf.

2007-10-29 @ 16:06:40
Postat av: Klang

H-Det var ett riktigt bra klipp!
Pär-haha 31,50:- Lucky you.
Fashionholic-Ja vi får ta och träna 2hand shopping tillsammans någon gång!
Carl K-Bra tips där. Nästan så man inte vill berätta det för någon ovetande;)

2007-10-29 @ 20:02:51
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Johanness

Jag hittade en klockren grå kavaj från velour för 500 spänn, det var mitt bästa kap hittils, annars har et bara vart nåt skärp eller t-shirt.

2007-10-30 @ 23:20:17
URL: http://webbplats87.blogg.se
Postat av: Dressy

jag hittade en märkes väska för lätta pengar ;)

2007-10-31 @ 12:43:41
URL: http://Dressy.blogg.se
Postat av: Boston

hehe, bästa för lägst pris för min del var en t-shirt för 1 pund, som jag hittade på en marknad i London!
Hur är läget Klangen? Allt väl?

2007-11-01 @ 03:56:30
Postat av: Estelle

Väldans fint collage!

2007-11-05 @ 20:26:00
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Klang

Johanness-Oj de va inte farligt pris!
Dressy-Hehe lätta
Boston-My friend, please! Den t-shirten fick ju jag!! cart tisgan. Läget är fint hur mår du?
Estelle-Tack=)

2007-11-05 @ 22:40:44
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91