Event-Pub03

Klang

Igår var det invigningsfest för den nya våningen på PUB. På det tredje planet finner du -shop in shops- som verkligen håller måttet. Det var kul att se att Le Shop expanderar och med den nya ytan bara kan bli bättre. Det mest intressanta hittar du dock på Aplace. Där bla. Julian red, Pudel och So Last Season hänger ut sina kreationer. All kredd till Pub vars mål är att bli ett av Europas 10 bästa livsstilsvaruhus. Kreativtansvarig är Nina Person och hon har gjort ett mycket bra jobb, så ta dig en titt idag!


Kommentarer
Postat av: fashionholic

hihi.. hade du kul mr?? :) jag trodde aldrig att alla mina drink biljetter skulle ta slut. fick en gavidkompis biljetter också... islutet fick jag muta bartendern att få en ramlösa!!

Postat av: Fredrik

Jag måste fråga, hur kommer det sig att du blir inbjuden till ett sådant event? =)

2007-09-27 @ 17:50:06
Postat av: Ph

åker ner till sthlm under höstlovet, men är inte alls hemma där:P så på vilken adress ligger PUB?

2007-09-27 @ 18:19:53
Postat av: Klang

fashionholic-Haha men de va goda drinkar! Hallondrinken var lite sur men;) Jag hade supertrevligt!
Fredrik-Cant tell;)
Ph-Pub ligger mitt på Drottninggatan. Du ser den jag lovar, bredvid hötorget.

2007-09-27 @ 19:55:48
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Salle

Måste du vara Über gay jämt?

2007-09-28 @ 15:55:17
Postat av: calle

vad är det för boots på bilden klang? och vet du vad dom kostar?

2007-09-28 @ 21:23:33
URL: http://breachofstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91