Inspiration-fyra nyanser av brunt

Klang

Ingen större inspirationskälla förutom att jag gillade hur kollaget växte fram. Det blev helt enkelt en brun/natur outfit. Tycker den funkar riktigt bra nu i höst och de olika nyanserna ger outfiten ett eget liv. Får lite stallkänsla så här efteråt och de e cool. Parkasen har jag tipsat om tidigare och kan meddela att den kommer i fler färger till våren grå och vit, dock lite ändringar på fickorna.


Polo-Acne Jeans
Skor-Golden Goose
Portfölj -Marc By Marc Jacobs
Chinos-Dockers
Jacka-So Last Season


Kommentarer
Postat av: Fredde

fan va snyggt robin! sköna dojjor! va kostar dom? ska vi dricka en bärs snart i stocka eller? jag börjar plugga på måndag. ska bli illgött! vi ses.

2007-09-05 @ 11:50:19
Postat av: Stormen

Parkasen är hur härlig som helst, tack för tipset? vet du någon butik i sthlm där man kan införskaffa? :) MVH

2007-09-05 @ 13:09:30
Postat av: alma

Hej!
Jag har en fråga som jag hoppas att du kanske vill och kan hjälpa mig med. Jag ska på fredag prata om höstens mode och har helt gjort bort mig och missat att kolla upp herrarnas höst... Har du möjligtvis lust att ge mig lite tips om vad strömningarna går mot för herrarna i höst (och ev tips om bilder för att illustrera detta)?
Mvh Alma

Postat av: A-Trak

Att dom bara orkar vara storkar...

2007-09-05 @ 21:53:18
Postat av: Seb

"Parkasen har jag tipsat om tidigare"
Fast det där är ju inte samma som den du tippsade om tidigare.. denna är ju med tjockare foder osv. Snygg hursomhelts.

2007-09-06 @ 00:30:08
URL: http://dystopiafashion.blogg.se/
Postat av: Klang

Fredde-Grattis i efterskott man! De kostar ringa $430.00 så do the mathe!
Stormen-Kolla in Tjallamalla
Alma-Jag e lettsen men jag har verkligen inte haft tid att sätta ihop någonting till dig! Hoppas att det löste sig.
A-Trak-Vilken storchen?
Seb-Du har ett öga för detaljer du! Och du har fullständigt rätt-

2007-09-09 @ 19:17:58
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91