Outfit-Svartrockarn

Klang
Här kommer en bättre bild på min nya favoritjacka. Som är ett bra komplement i dåligt väder män även bara som en vindjacka. Materialet känns helt rätt och det finns fler olika modeller på marknaden just nu. Syns tyvärr inte på bilden hur den ser ut bak och hur mycket volym det finns. Jag är riktigt stormförtjust i den och du hittar den från The Stray Boys för 1500kr.

Jacka-The Stray Boys
T-Shirt-Julian Red
Byxor-Human Scales
Skor-Acne Jeans
Strumpor-H&M
Klocka-Casio

Kommentarer
Postat av: fanny

riktigt riktigt snyggQ undra om man kan ha den som tjej, om en mindre storlek passar :) är den väldigt tunn?
mvh fanny

Postat av: jonas

kiss och bajs

2007-09-06 @ 23:56:52
Postat av: Anonym

har förstått att materialet är rätt och högtekonologiskt osv, men vad är det för material?

2007-09-07 @ 08:45:01
Postat av: neoriot

Diggar outfiten hela vägen, ner till skorna vill säga. Tyvärr tycker jag de ser ut som ett par busschafför loafers köpta på Maxi eller nåt.

2007-09-07 @ 14:15:16
Postat av: crille

Skorna var inga höjdare. Jackan var välsådär, svårt att bedöma när man bara ser den framifrån.

2007-09-07 @ 18:31:52
Postat av: Kricke

Jackan är riktigt snygg! Resten av kläderna ser ut som något en raggare använder när han försöker ser proper ut.

2007-09-08 @ 09:54:41
Postat av: Phil

Tjo Klang!
Tänkte höra en sak med dig som verkar ha full koll på det senaste=)
Calvin Klein har ju introducerat en ny underklädeslinje "steel"
Vet du om den kommer vara i utvalda butiker eller helt enkelt vart hittar man dem?
MVH Phil

2007-09-09 @ 16:02:40
Postat av: Klang

Fanny-Jag tycker absolut du kan ha den! Det finns en tjejmodell också. Och ja den e tunn.
Jonas-De får man göra
Anonym-Så högtekonologiskt man kan komma! Nylon;)
neoriot-Tack för komplimangen tills skorna. Hehe Maxi kan man faktiskt fynda! Jag hörde att de hade kopior utav låga converse för 79 kr.
Crille-Ja vet, skulle tagit en sidobild. Det kanske kommer
Kricke-Jag e en raggare
Phil-Ingen aning, men jag ska försöka kolla upp det, i be back

2007-09-09 @ 19:25:26
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91