Veckans Fråga-Här får du 5000 kr. Vad shoppar du?

Klang

När hösten kommer fylls listan på med många plagg/saker man måste köpa. Om du nu fick 5000 kr av mig vad skulle du köpa? Tänk på att du bara kan rösta en gång och då gäller det att välja rätt, vad skulle du helst av allt slippa slänga ut pengar på alt. vilket favoritplagg har du sett? Jag vill ha en ny jacka så mina låtsas pengar hade gått till den!


Förra veckans fråga löd -VILKEN ÄR DIN STÖRSTA INSPIRATIONSKÄLLA??? Jag fick in 95 röster och Modemagasinen är den största källan till inspiration. På nästan delad förstaplatts kom oss modebloggar och det får man säga var en stor glädje! Hoppas man är medräknad i rösterna.

Modemagasin 33%
Kändisar 4%
Böcker 3%
Bloggar 31%
Visningsbilder 14%
Annat 16%


Kommentarer
Postat av: modethorsell.blogg.se

Hej Robin!
Jag hade också lagt kulorna på en ny jacka, Närmare bestämt på Shoe repairs rock/trench från höstkollektionen. Kolla gärna in den på min Blogg.
Fortsätt klä dig oklanderligt.
Ciao. Andreas

Postat av: Singular

Man kan ju hoppas på att få slanta upp 5000:- för en Chiffre Rouge...
/M

2007-09-13 @ 23:32:45
URL: http://singular.blogg.se
Postat av: Vemunddaniella

good job please keep on the good work

2008-10-03 @ 14:55:43
URL: http://vemunddaniella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91