Veckans Fråga-Vilken är hösten/vinterns viktigaste accessoar?

Klang

Det är mycket som skall fixas och donas inför hösten/vintern och förberedelserna är i full gång (iallafall hos mig). Man ska ha jackor, skor, byxor mm. Det många faktiskt väljer med noga omsorg är höst&vinteraccessoarerna. Man vill hitta den perfekta mössan och vantarna skall passa men inte se för stora och klumpiga ut osv. Det finns en hel djungel vinteraccessoarer på marknaden just nu, men vad är viktigast för dig? Se det inte ur praktisk synvinkel utan stilmässigt. Vad är viktigast i din höst/vinteroutfit?

Förra veckans fråga löd -Här får du 5000 kr. Vad shoppar du? Jag fick in 153 röster och jackan är mest åtråvärd. Och det kan jag förstå. Jackorna idag är svindyra och minde roliga att köpa själv.

Jacka 53%
Klocka 12%
Väska 6%
Skor 14
Jeans 6%
Annat 9%

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag gillade inte raggsocker innan. Men nu har jag satt min mormor i arbete. Tack för en bra blogg

2007-09-17 @ 22:24:58
Postat av: Klang

Peter-De är kul att du fann inspiration!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91