Visning-TOPMAN Design S/S 08

Klang

Nu under Londons modevecka finns det mycket att kolla in. Något som du definitivt inte får missa är visningsbilderna från modevisningen MAN S/S 08Där flera mindre designers fick chansen att visa upp sina plagg på catwalken. Tillsammans med Topman Design, KJ by KIM JONES, Aitor Throup och Cassette Playa satte de ihop en ganska dålig visning (om man frågar mig). Undantaget var Topman Design som jag fastnade för starkt! Jag vill nog nästan ha allt som visades och det tycker jag är ett ganska bra betyg.

Plagg: Parkas, kavajer, skjortor, och cardigans
Färg: Beigt, gult, svart, rött och blått
Material: Bomull och nylon
Detaljer: Shortsen förblir korta. Scarfen är knuten runt halsen och koftorna är oversizade
Övrigt: Weekandbagarna ser HUR trevliga ut som helst. Och det vi gillar mest är att de inte kommer kosta skjortan.


Kommentarer
Postat av: Ph

Måste bara säga att jag diggar din blogg grovt! Har sedan ja hittade den läst varje dag och det är alltid lika intressanta inlägg! keep up the good work!

2007-09-22 @ 23:12:44
Postat av: RS

Ja modet verkar stå sig med i stort sett samma plagg och detaljer som du listat (förutom färgerna då)...?

Postat av: Peter

Älskar den röda parkasen

2007-09-23 @ 17:38:44
Postat av: Jessica

Cool blogg! Absolut! Hos mig länkar jag varje dag till någon blogg som jag anser sig utmärker sig från andra. Och din blogg fastnade jag för så jag tänkte länka till denna ikväll, det går väl för sig? /Sica

2007-09-23 @ 20:12:27
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Klang

PH-Tack så hemskt mycket! Blir superglad. Det är sådana kommentarer som får en att vilja utvecklas och bli ännu bättre! Keep läs;)
RS-Ja enligt topman=)
Peter-Ja diggar dom me. Ska lätt kolla in den röda.
Jessica-ja jättegärna! Tack så mycket

2007-09-23 @ 22:26:06
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91