Inspiration-Guld

Klang


Först och främst måste jag förklara varför bloggen stått still och kommentarsmöjliheten har vart noll de senaste dagarna. Blogg.se har bytt någon slags plattform som gjort att man inte kunnat logga in på sitt konto. Men nu e allt fixat så nu ska allt skall gå lite bättre och lite snabbare.

Jag skrev för ett tag sedan om att guld är på tapeten inför våren igen och här är en guldoutfit som jag tycker passar och inte blir för mycket. Väskan från Burberry Prorsum är elt överjävligt snygg och passar in i temat som handen i handsen.

Skjorta-Dolce & Gabbana
Byxor-Lanvin
Sandaler-3.1 phillip lim
Väska-Burberry Prorsum
Armband-David & Martin

Kommentarer
Postat av: jenny

nice !

Postat av: j

http://men.style.com/slideshows/mens/fashionshows/F2008MEN/PERVMEN/RUNWAY/00230m.jpg

denna jacka, mmmmmmm. patrik ervell

2008-04-01 @ 11:48:38
Postat av: albin

den väskan är fantastisk, men i det närmaste omöjlig att bära upp antar jag

2008-04-01 @ 19:24:16
Postat av: Klang

jenny-tack!
j-Lite mycket guld för min smak dock.
Albin-hehe ja den e svår.

2008-04-02 @ 15:50:37
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91