Inspiration-Svart med touch av röd

Klang

Ett par snygga loafers går aldrig ur tiden. Nu när våren närmar sig måste jag lämna mina gamla Acne loafers på hyllan (är för risiga nu, eller kanske en säsong till?!) och införskaffa sig ett par nya. Skulle hemskt gärna köpa dessa svarta med röda toner från Prada. Mycket man vill ha, tex. solglasögonen från Belenciaga och skjortan från Marni. En vän åker till NYC idag och fått en lista på ett par olika solglasögon jag vill att hon skall kolla upp pris mm på. Hoppas några finns inne och att priset smakar (nu när dollarn är så låg).

Jacka-Raf Simons
Jeansshorts-Acne
Skjorta-Marni
Loafers-Prada
Solglasögon-Belenciaga

Kommentarer
Postat av: Moa

Riktigt snyggt det där, gillar rocken skarpt!

2008-04-10 @ 16:37:19
Postat av: Jonas

Fan klang, exakt ett par såna brillor fanns på erikshjälpen här i stan igår... Jag knep dem inte dock. Ska se om de finns kvar på lördag! Allt bra annars?

Postat av: LukasGBG

Var inne och snurrade på Marnis hemsida häromdagen och det var nästan smärtsamt vad mycket snygga grejer dom har. Och Raf Simons...vad ska man säga - alltid intressant.

2008-04-10 @ 21:34:44
Postat av: Anonym

I LOVE MARNI!

2008-04-10 @ 22:53:02
Postat av: Klang

Moa-Vist e den fin!
Jonas-ja köp dem och skicka till mig=) Jo vars de rullar på sj då?
LukasGBG-ja faktiskt, alltid intressant!
Anonym-Speciellt denna kollektion

2008-04-11 @ 14:00:43
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Anonym

vart finner man prada loafersena?

2008-04-27 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91