Önskeoutfit!

Klang


Nu är det varmt ute, kanske inte tillräckligt för shortsen på bilden men för en tunnare jacka och vårskor. Denna outfit skulle jag vilja ha så fort de går att använda just shorts, kortärmad skjorta och sandaler. Får nog vänta ett par månader till (kanske en?) men vem vet det kanske snöar imorgon. Plånboksväskan på bilden är supersnygg, finns även en enklare skinnmodell utan skinnfransar. Skjortan har ni sätt förut fast i andra färger.

Skjorta-marni
Shorts-miu miu
Sandaler-Acne
Väska-Costume National


Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte mockasandelen tjejvariant?

2008-04-05 @ 14:47:14
Postat av: Wictor

Jag vill då inte se en tjej i de sandalerna i alla fall :)

2008-04-05 @ 15:04:22
Postat av: Maz

Jag vill då inte se NÅGON i de sandalerna i alla fall...

2008-04-05 @ 15:55:00
Postat av: johanness

Shortsen såg väldigt fräna ut vad är det för material? ytan såg fin ut.

Postat av: Max Carlström

alltså det där var vidrigt tycker jag!

2008-04-05 @ 19:00:36
URL: http://www.thecarlstrom.blogspot.com
Postat av: Maria

Hmm. Är inte så förtjust i fransarna på plånboksväskan. Skinnmodellen lär vara mycket snyggare. Satsa hellre på den! :)

2008-04-05 @ 21:40:15
URL: http://fabricbag.blogg.se
Postat av: Klang

Anonym-svar nej
Wictor-But why?
Maz-But why?
johanness-De e fina och 100% bomull.
Max Carlström-hehe tycker du de!
Maria-Jag skulle inte köpa någon av dem, för dyra. Men på önskeoutfiten får man välja och vraka som man vill;)

2008-04-06 @ 15:40:05
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91