Inspiration-Back to School


Det rådande preppymodet tycks aldrig tappa i intresse, och nu i skolstartstider var det givet att försöka sig på en Back to School outfit. Själv är jag ganska långt ifrån preppy klädd men jag tycker det är sjukt snyggt på de personer som passar i det. Min stilförebild när det gäller att sammanställa oklanderliga outfits på dagens tema är Solos Sebastian Hellström. Tycker att dagens utplock av produkter från ganska spritt skilda märken blev en snygg kombo, eller vad tycker du?

Jacka-Junya Watanabe
Skjorta-Polo Ralph Lauren
Manchesterbyxor-Whyred
Skor-Givenchy
Slips-Ralph Lauren
Klockarmband-J.Press

Kommentarer
Postat av: max

har en sån skjorta, riktigt snygg!

2008-08-24 @ 22:43:53
Postat av: Fia

Snyggt!

2008-08-25 @ 11:29:44
Postat av: fashiondarling

Snyggt på någon som diggar den stilen!

Postat av: ChuckBass

Du är den sista jag skulle tänka på som skulle plocka ihop något sånt här :) Vart positivt överaskad!

2008-08-25 @ 18:45:45
Postat av: Anonym

apnice!

2008-08-25 @ 19:50:41
Postat av: Klang

max-ja den e riktigt fin!

Fia-tack=)

fashiondarling-Absolut e de så

ChuckBass-Kul att kunna göra er positivt överaskade

Anonym-cool

2008-08-26 @ 12:39:53
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91