News-Jil Sander Denim!!!


Man skall smida medan järnet är varmt brukar det så vackert heta. Ja så tänkte troligtvis Raf Simons när han satte sig ner och skissade ner Jil Sanders premium denim clothes for men. En tvåknäppt blazer och en smal alternativt utställd fem-ficks jeansmodell kommer finnas i butik redan i vår i färgerna off-white, navy och grå. Jag kan inte se ett bättre slagläge för Jil Sander att ge sig in i jeansmarknaden nu när det råder Lanvin Acne hysteri vart man än vänder sig! Va tror ni, kommer Rafs jeans för Jil Sander ha en chans i konkurrensen mot just Acne Lanvin? Jag tror inte det, trots att första bilden ser riktigt riktigt fin ut.

Kommentarer
Postat av: HvH

tycker det här ser mycket mer propert, dressat och snyggt ut.. acne lanvin ser lite mer halvdant gjort ut tycker jag, även om jag älskar lanvin!

2008-12-16 @ 15:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91