Filippa K S/S 09



Det här är så bra! Så bra att jag nästan tror att jag förflyttats en eller två säsonger bakåt i tiden till Lanvins visning i Paris. Robert Rydberg har som många andra (mig inkluderat) imponerats och inspirerats utav vad en enkel blomkraft kan tillföra en visning och plagg. Utöver blommorna är det en urfin kollektion med många starka plagg och habegäret sattes in redan efter att första modellen visat sina kläder. Dressat, kavajer och shorts, nylon och välsittande, ja Rasmus Wingårdh har lyckats otroligt bra och skapat en bärbar och snygg sommarlook till nästa sommar som jag tror kommer uppskattas av många människor. En otroligt bra avslutning på första dagen på modeveckan, minus blommorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91