Innelistan-Huvudbonader



Fick vi se något annat än hattar på visningarna inför nästa sommar? Hattarna som redan förra sommaren exploderade på gator och torg syns återigen som nästkommande stora trend. De syns inte bara på hos de internationella utan även hos våra svenska märken. Här är listan på mina favorit huvudbonader just nu.

Upp-Glöm den perfekt formade hatten och satsa på en filthatt med formbar kant. Plommonstopar och Trilbysmodeller byts ut mot en mer fiskehattsliknande form.
Mitten-Kepsen som inte tycks vilja försvinna trots mångas förtvivlan är armékepsen. Jag har använt mina flitigt i vår och den får stannar på mittenplatsen pga att jag vet att den lever vidare även nästa sommar då bla Acne producerar en egen.
Ner-En annan keps jag inte ser potentialen att återuppstå (den kommande livstiden) är truckerkepsen. Trots Dsquareds åtskilliga återupplivningsförsök säsong efter säsong. Dra ur respiratorn.

Kommentarer
Postat av: Gautemia

I like this site. Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91