Sportswear Internationals #220


I senaste nr av Sportswear International, världens största branschhtidning inom mode, handlar det om Denim. Cole mohr som pryder
omslaget är naturligtvis täckt i denim. Varför jag tar upp just detta nr är för att jag själv medverkar. Inte pga något annat än mitt inhopp som modell för Gul och Blå, men ändå (haha)! I en artikel om just Gul & Blå och deras väg tillbaka fylls sidan upp med en utav kampanjbilderna. Kul tyckte jag naturligtvis för Sportswear Internationa är ju inte vilken tidning som helst. Nästa gång hoppas jag att det kan handla mig personligen, det vore roligare;)

Kommentarer
Postat av: Lukas

Grattis! :)

2008-07-07 @ 10:39:01
Postat av: Klang

Lukas-Kul att de kommer till användning;)

Postat av: Dominicstina

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2008-08-28 @ 11:53:09
URL: http://dominicstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91