Sleeper in Metropolis



800 hundra grader ute och jag sitter och kollar höstmode! Fint som snus ser höstens alla stilar och kläder ut och jag kan inte annat än att längta lite. Jag vill dock att det skall vara en lååång och fin sommar naturligtvis! Samma som jag önskar en lång regnfri kall höst utan snö. Denna editorial har prickat in de trender jag gillar inför hösten. Kanske de snyggaste (enligt mitt tycke) ihopsatta outfitsen jag sett hittills. Klicka
här för att se alla bilderna. Jaja nu ska jag ha ett liv också, ut i solen igen med solskyddsfaktor 100.

Kommentarer
Postat av: n

Vad är det för några glasögon på bilden längst upp till vänster?

2008-06-05 @ 23:53:33
Postat av: Klang

N-Vore lika glad som dig om jag hade vetat det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91