Önskeoutfit!

Klang

Enkel outfit önskas idag, kanske för att det inte riktigt är min vecka. Min data krashade/brannupp i lördags så de suger ju ganska hårt. Idag har jag vart och fått köpt en ny (en mac för första gången) så nu ska man hem och försöka klura ut alla finnesser på den. Allt fint material som man samlat på sig under bloggdagarna med mallar och shiitt gone! Damn innan jag flytta så brände jag ut allt så nu får man hem och ner i källaren och försöka leta upp rätt skiva. Så min inspirationsnivå var kanske inte på topp idag men det är fortfarande en ouftit jag önskar jag hade i min garderob.

Skjorta-Marni
Byxor-miu miu
Sandaler-3.1 Phillip Lim
Solglasögon-Sol Moscot

Kommentarer
Postat av: Karl

Låter inte bra de där med datorn men en ny mac låter ju inte fel, fin outfit lite enkel men man kan ju inte ha en hel garderob full med överstylade kläder, vad ligger priset på för sandalerna, funderar på att inhandla ett par, acnes samba är riktigt snygga men det är alltid bra med valmöjligheter.
tack för en fin blogg

Postat av: Simon

För mycket bloggande gör datorn till brödrost, det är alltså sant?
Brillorna och brallorna gillar jag. Min åsikt om ökensandalar håller jag på ett tag till, har inte bestämt mig om jag gillar den trenden än.

2008-03-17 @ 17:08:51
URL: http://killarmedkoll.blogg.se
Postat av: T

Hur kraschade den då?

Om det är en annan del än hårddisken som gått sönder så är ju all data kvar och går att rädda genom en annan dator, annars kan det vara så att skadan är begränsad till operativsystemet och då kan man med tur reparera OS:et och annars, oftast, rädda övriga filer via en annan datorn.

2008-03-17 @ 18:33:27
Postat av: Niclas

Är faktiskt sugen på ett par Phillip Lim's! Nåt tips på butik?

2008-03-17 @ 19:53:10
URL: http://nislas.blogg.se
Postat av: johanness

Tråkigt med datorn, men grattis till köpet av mac. Jag har själv en och det är mitt bästa köp någonsin, aldrig krånglat en gång. Hoppas du får lika tur med din.

2008-03-17 @ 20:31:22
URL: http://webbplats87.blogg.se
Postat av: Bryan

Hey, jag köpte också en mac (-book) nyligen. Jag älskar den!

2008-03-18 @ 08:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91