Inspiration-Prickigt

Klang

Några av säsongens snyggaste plagg är prickiga och kommer från Alexander McQueen. Skjortan på bilden är en klar favorit och till den vill jag gärna ha ett par grå byxor som matchar till väskan. Solglasögonen har ni sett här förut (flera gånger), det är konstigt för jag har sett flertalet grymma solglasögon som jag trots timmtals googlande och sökande inte funnit tillräckligt bra bilder på för att kunna använda. Så ni får stå ut med dessa (förvisso snygga) från Sol Moscot.

Skjorta-Alexander McQueen
Byxor-miu miu
Väska-The Last Bag
Sandaler-Costume National
Solglasögon-Sol Moscot

Kommentarer
Postat av: Anna

Prickigt är alltid snyggt, skjortan var superfin

2008-05-03 @ 16:59:08
Postat av: Diskus

Tycker outfitten var riktigt fint, speciellt skjortan och sandalerna, det enda jag egentligen hade lite svårt var de genomskinliga glasögonen.

2008-05-03 @ 17:13:48
Postat av: Seb

Haha
Men har du retuscherat lite grann på din nya bild?

2008-05-03 @ 17:49:36
Postat av: Sofia

Besök gärna min blogg är du go :)

Postat av: sebastian

sjukt fult!

2008-05-03 @ 19:38:47
Postat av: gg39

Men stavvningen är under all kritik här.

2008-05-03 @ 19:46:19
Postat av: Wictor

gg39: Och ingen av hans läsare bryr sig heller.

Sandalerna? pris? Vart?

2008-05-03 @ 20:53:58
Postat av: Samuel

Du verkligen en personlig stil, respekt! Gillar din blogg då den kör sitt eget race till skillnad från många andra. Det är verkligen inte min stil men jag blir ändå alltid inspirerad. Kul!

Själv har jag startat en blogg med bas i Los Angeles där jag studerar sedan en tid tillbaka. Jänkarna har mycket att lära av oss skandinaver, alla ser ut som Fred Durst!.

Keep up the good work!

2008-05-04 @ 04:59:51
URL: http://industribolaget.blogg.se
Postat av: Petrus III

Alla dina önskeoutfittar ser likadana ut..
Jag menar det,Kom med något nytt.
I övrigt uppskattad blogg. Trots allt mest intresserad av klädesplaggen, och inte av dett övriga modetjaffset. Klang är enda modebloggen värd att läsa.

2008-05-04 @ 23:52:36
Postat av: Antoine

Tipsa om snygga sommarjackor. Bara gör Det!

2008-05-04 @ 23:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91