LAM MAGAZINE!?

klang

Är det någonting jag tycker mycket om så är det modemagasin. Jag gillar att ha dem hemma och inspirationen de ger. De utländska tidningarna som He, Arena Homme + och Another man är några av favoriterna. Tyvärr kommer de ut i butikerna alldeles för sällan så väntan kan vara lång. Därför är det kul att hitta nya tidningar man inte visste om, som Lam Magazine. Man skall inte döma en bok, i detta fall magasinet utifrån sitt omslag för kikar man inuti på denna
editorial (som jag glatt fiskat upp något forum) så tycker jag Lam magazine verkar mycket lovande. Nu till frågan, är det någon som köpt tidningen eller vet om den säljs i Sverige? Vore onekligen trevligt att bläddra i den live.

Kommentarer
Postat av: SCB

Tjena Robin!
Visste du att du använder ordet inspiration i snitt 0,5 ggr per inlägg. Aja, man lär sig något varje dag...

2008-05-20 @ 22:46:03
Postat av: johanness

Av bilderna att dömma ser onekligen tidningen intressant ut, tyvärr har jag ingen info om återförsäljare i Sverige.

Postat av: Christoffer

Snälla klang. Vet du någon online shop som säljer flugor? Är bara tvugen att få tag i några.

Tack på förhand

2008-05-20 @ 23:53:33
Postat av: Jens

Hade själv även tänkt lägga upp ett inlägg om samma editorial. Tror tidningen är ryssk?

2008-05-21 @ 06:47:55
URL: http://electrikery.blogg.se/
Postat av: Jonas

Tjena Klang! Förstår att du vänder dig till modemagasin för inspiration, för mig som bor på landet räcker det med att dra till stockholm och sitta och titta på folk. Jäklar vad mkt ny inspiration man får av det... :P
Christoffer: Vad ska du ha för färger? Mitt lager svämmar över. Vill gärna bli av med några!

2008-05-21 @ 10:58:44
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: klang

SCB-coolt!

johanness-Tycker omslaget är ´knepigt hehe.

Christoffer-Nitty-gritty och speak easy brukar sälja flugor om jag inte mins fel

Jens-ja språket! wtf

Jonas-Så e de alltid tycker jag, räcker att komma till gbg för ny inspiration.



2008-05-23 @ 14:36:20
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Teosolveig

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2009-01-22 @ 10:52:22
URL: http://teosolveig.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91