Stylingkampen!


Skrev tidigare lite löst om en
plåtning med modette Eleonore. Det hela gick ut på att sex modebloggare skulle styla Eleonore efter hur vi själva skulle vilja se henne (stilmässigt) i sommar. Resultatet blev naturligtvis sex helt olika Eleonore och det är vad tävlingen handlar om. Nu är det upp till er att rösta fram den "Eleonore" som ni tycker var snyggast/finast/stiligast. Min tanke var "spacewoman" och jag lyckades ganska bra tycker jag. Vinnande bidraget får en hemlig gåva av modette och naturligtvis äran. Jag var ensam kille så ge mig en eller två extra röster haha. Kolla in alla bidragen här och rösta!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Din styling var helt klart grymmast!! Jag har röstat på dig! hoppas alla andra gör det också. Några av de andra var ju knappt någon omstyling överhuvudtaget... Jag hade mer än gärna blivit omstylad av herr Klang!



Vill ha klänningen förresten!

Postat av: Anonym

Nu har jag röstat på dig!! Hoppas du vinner

2008-05-28 @ 15:02:25
Postat av: Modette-Maria

Åh, sjukt snyggt presenterat hörru! Kul!

2008-05-28 @ 16:12:38
URL: http://www.modette.se/maria/blogg
Postat av: Rebecca

Din var ju garanterat häftigast! Jag slängde in en röst på dig. Har inte fattat att du stylar tjejer också, men sen har jag ju inte läst blogge nsärskilt länge heller.

2008-05-28 @ 18:40:02
URL: http://fallaway.blogg.se/
Postat av: mari

Hej!!



Vilken fin sida du har!! :)



Vill ge ett webbshopstips också.



www.paprikastore.se



Massor av härliga märkeskläder från Ben Sherman, Koppartrans, RioRim, Salming, Calvin Klein, Resteröds mm mm. Dessutom för tjejer från Monrow, Koola Anna och Sisters Point.



ha det bäst// mari

2008-05-29 @ 07:18:11
URL: http://www.paprikastore.se/
Postat av: Hanna

Tycker hon påminner om Melanie C i Spice Girls här!

2008-05-29 @ 09:09:52
Postat av: fashionholic

Hejja Klangen!! jag röstar på dig darling!!!

2008-05-29 @ 15:52:52
URL: http://fashionholic.blogg.se/
Postat av: Dennis

My vote is on you! :D

2008-05-29 @ 18:25:49
URL: http://www.dennism.se
Postat av: jonas

sjukt ful posé. ok att du stylar kläder men jag inbillar mig att du stylar resten också.



kläderna passar ditt tema perfekt. riktigt bra.



men resten? jag förstår posén till viss del men tycker benen ser riktigt illa ut. de andras stylingar är fett trista och din sticker ut, men känns som de andra har bättre koll på hållningen. kanske för att du är enda killen.



bra jobbat ändå! det är säkert inte lätt.



peace

2008-05-30 @ 01:00:05
Postat av: Anonym

Jonas - Det stavas pose, inte posé! Eller uttalar du det posé kanske? Försök inte verka internationell, tack.

2008-05-30 @ 14:32:12
Postat av: Klang

Ida-Hehe du är för söt! Nästa gång du kommer till sthlm ska jag styla dig som rymdvarelse jag lovar=)

Anonym-tack! Som de ser ut nu ligger jag sist så rösta på haha

Rebecca-jag stylar inte tjejer i vanligt fall. Det här var första gången, roligt dock=)

mari-tack du!

Hanna-haha ja de har du rätt i!

fashionholic-Du e go du=)

Dennis-thanx man

jonas-Tycker hennes ben blev bra. Vi ska inte glömma att hon inte är 180 så vi gjorde så gott vi kunde för att skapa något lite roligare än bara en stående tjej rakt upp och ner.

Anonym-Jag hade stavat rätt tror jag;)

2008-05-31 @ 16:34:11
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Silaslouise

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2009-09-21 @ 11:22:34
URL: http://silaslouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91