GQ November Lanvin + Acne The Perfect Pair


Bild: Denim shirt, £196. Denim Trousers, £263. Denim Deck Shoes, £303. Silk Scarf, £674.

För oss som väntar på att samarbetet mellan Acne och Lanvin skall släppas i butik (vilket de gör denna månaden) så kan jag tipsa om en artikel skriven i
november numret av GQ (UK). Där tankar, reflektioner och inte minst bilder på plaggen visas upp. Jag fasar över att inte ha lagt undan tillräckligt med pengar för detta kommer flyga iväg snabbt tror jag, eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Bryan

Om det inte hade varit jeansbaserat, helt och hållet, hade jag nog lagt undan till något. Men nu blir det inget för min del.

Postat av: Robin

acne och lanvin kan ju inte bli mer än rätt.

2008-11-11 @ 16:11:59
URL: http://robinnilssons.blogg.se/
Postat av: HvH

bra sammarbete, kommer nog gå åt, men pga priset kommer de nog inte gå jätte fort, ser grymt ut också, speciellt skorna!

2008-11-11 @ 17:02:38
Postat av: PG

Vilket datum? Acnes pre-collection till våren släpps ju i slutet av november, är detta samtidigt?

2008-11-11 @ 21:03:09
Postat av: Klang

Bryan-you want blaaaack..

Robin-lite så kanske ja..

HvH-skorna är riktigt fina

PG-vågar inte såga wxakt datum faktiskt

2008-11-12 @ 11:07:02
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91