Nu cyklar vi Svenskt mode!



Man skall inte bara bära svenska märken vi skall även cykla på dem, tycker i alla fall Acne och Our Legacy. Our Legacys cykel har vi kunnat skåda ett tag nu men under mars månad nästa år kommer den cykelsugne även kunna åka på Acne. Italienska Bianchi och Acne har samarbetat och skapat två modeller (ett med racingstyre och en med klassiskt rakt styre) och släpps i färgerna gul, orange och rosa. Cyklarna kommer dock bara säljas i Acne Studio i NYC, och kommer kosta runt 2500 dollar.



Kommentarer
Postat av: Bryan

Det är onekligen fina cyklar, men jag hade hellre lagt den summan på en vespa.

Postat av: Matt

Hade jag haft pengarna så hade jag utan tvekan köpt Our Legacys cykel!

2008-11-08 @ 13:24:09
Postat av: Andreas

Bianchi är svenskt och inte italienskt. Bolaget ägs av cycleurope/grimaldi industri ab med säte i Stockholm.



Läs på! :)

2008-11-08 @ 17:29:37
Postat av: Peter

Andreas jag tycker du själv skall ta reda på fakta innan du öppnar käften! http://sv.wikipedia.org/wiki/Bianchi

2008-11-08 @ 18:26:32
Postat av: Peter

Ojdå. Här var då tonen hård. Då skall inte heller jag vårda språket mer än nödvändigt. Jag antar att Peter är dyslektiker då han tydligen inte lyckas läsa ovan att bolaget ägs av cycleurope/grimaldi industri ab. Detta framgår också av den länk han hänvisar till. Jag avfärdar Peters påhopp och önskar honom lycka till i livet som lässvag.

2008-11-08 @ 18:54:50
Postat av: Andreas

Det är såklart inte Peter som skrev kommentaren här ovan utan undertecknad. Ursäkta.

2008-11-08 @ 18:55:43
Postat av: Dennis

Åh, en sådan borde man ju lätt skaffa sig. ;)

2008-11-09 @ 12:15:55
URL: http://www.dennism.se
Postat av: chris

rolig konversation mellan peter och andreas.

2008-11-09 @ 16:02:47
URL: http://www.puredazzle.se
Postat av: alex

Tänkte inte ställa en fråga angående cykeln men däremot din armékeps du brukar andvända. Skulle vara snällt om man fick veta vart du köpt den eller om du har nå tips var sånna finns.



/alex

2008-11-09 @ 21:31:53
Postat av: Klang

Bryan-Man kan få en bil för dem pengarna, dock en skruttig

Matt-Den e snyggare än acnes!

Andreas-Bolaget ägs av svenskar, det är fortfarande ett Italienskt märke.

Peter-Ja där står det ju svart på vitt,"Bianchi, italiensk cykeltillverkare, ingår idag i Cycleurope"

andreas-Om du formulerar din kommentar på ett enklare sätt så vi ickeduktiga svenskläsande/skrivande personer förstår, för jag tolkade exakt din kommentar på samma sett som Peter, hur man nu kan tolka din kommentar på annat sätt?!

Dennis-If you got the cash;)

chris-Tycker den va ganska tråkig ja men..

alex-Jag köpte mina på armystore tror jag den heter på gamlabrogatan i sthlm. Sök annars på army cap/hat så lär du hitta!

2008-11-11 @ 00:09:54
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91