Pearls is my new best friend!


Bild: Lanvin SS 09

Hot Hot Hot! Tänk vad lite hederligt knåpande med en helvetes massa pärlor kan göra på en vanlig T-shirt, eller krage! Det tar givetvis en bra stund att få till looken över (om man nu inte köper originalet) men med lite jävla anamma och tålamod skall man allt kunna få ett hyfsat bra resultat! Jag gillar ju sådant här. Ha ett projekt eller en mall (kalla de kopiering om du vill, de gör jag) att utgå från och
sedan faktiskt kunna använda dem. Detta är garanterat mitt nya sidoprojekt att leka pärlnisse och kommer blö från fingrarna innan min ultimata T-Shirt är klar. Stay Tuned, Panduro here i come!

Kommentarer
Postat av: Anders

På pappret låter de tantigt men på bild, skitsnyggt.

2008-11-27 @ 16:17:57
Postat av: Klang

Andreas-svinsnyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91