Vinnaren av Klockarmbandet från Smart Turnout är...



Nu är klockarmbandstävlingen avslutad! Tack alla som var med och bidrog med svar! Tyvärr kan bara en vinna och den person som enligt mig gav den roligaste och bästa motiveringen är, Steffo!

"bakfull och svettig ligger jag och tycker synd om min tarm, dock är det tur att ett fagert klockarmband pryder min arm."

Grattis Steffo, kort och koncist, en vinnande mening som vi alla kan känna igen. Nästa gång jag tycker synd om mig själv hoppas jag på en fin vinst, eller på varför jag lottade ut detta fina armband och varför jag inte behöll det själv! Ett armband kommer lastat!

Kommentarer
Postat av: Simon

Grattis Steffo!

2008-11-03 @ 00:23:04
Postat av: simon

Grattis Steffo! Kul motivering.

2008-11-03 @ 00:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91