The new (Lanvin)man!?


Bild: Lanvin

Den nya mannen klär sig i broscher, lackade damhandskar (i killstorlek) och små axelväskor. Ja iaf om man inspireras av mannen som klär sig i Lanvin. Jag gör ju det, alltså inspireras av märket som just nu dominerar allt i modevärlden (enligt mig). Väskan över är inte att leka med och hade gärna fått vila på min axel. Nu kostar fanskapet närmare arton tusen kronor så något köp lär det aldrig bli. Om man som jag ändå är sugen på en liknande kan jag tipsa om att H&M har en snarlik i sin damkollektion (för den som vågar). Jag köpte just en sådan för ett par veckor sedan och har använt den hyfsat flitigt. Vågligt eller inte så är den nya mannen här för att stanna för Lanvin går ingenstans (och det gör inte konkurrenterna som även dem inspireras av märket).

Kommentarer
Postat av: Florence

Nja, kameraväska i så fall :)

Postat av: Bifurkation

Tjejmode är ju så mycket roligare (dvs friare) så det är ju lika bra att sno en del. Även om jag ännu inte har modet att använda den väskan, lånar jag gärna andra damaccessoarer.

2008-10-18 @ 19:52:29
URL: http://2furkation.blogspot.com/
Postat av: Killen

Precis som Bifurkation säger. Kvinnomode är ju mycket friare och roligare. Såklart man lånar från deras och ibland köper från den avdelningen när man ser något snyggt.



Väskan vet jag inte. Mest för att den är så liten. Har mycket grejer... Handskar i den stilen är redan inhandlade dock :)

2008-10-18 @ 20:38:41
Postat av: Anonym

Alltså det kallas ju bögslunga

2008-10-18 @ 21:08:40
Postat av: Klang

Florence-kan va snyggt!

Bifurkation-Nu blir jag nyfiken på vad?

Killen-Samma här.

Anonym-Nej bögslunga har man runt handleden, detta är bara en damväska.

2008-10-19 @ 16:08:37
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91