Trend-Nät-Över-Ansiktet!


För ett tag sedan kom jag på mig själv tänka -nej inte en nät-över-ansiktet bild till! Igår slog det mig att jag borde blogga om det, så efter jobbet drog jag fram alla tidningarna och detektivsökte. Det slutade med att jag hittade 6 st i samma stil! Snyggt både första och andra kanske till och med tredje gången men nu får det väl nästan räcka?. Cate Blanchett för I-D Magazine (2007) startade trenden men det mest kända efter just Cates cover är Sean Oprys ursnygga svartvita nätbild för Numéro Homme #15 (2008). Gillar ni nät-över-ansiktet bilderna eller är ni som mig trötta på det nu?


Kommentarer
Postat av: milo

2008-10-02 @ 11:48:19
Postat av: milo

lite coolt, men bara som editorial eller omslags "stil"´inget man skulle gå runt i direkt!

Kolla in oktober månads vogue covers på milostyle

Postat av: Peter

Gillar att du tar dig tid för sådant här, det uppskattas!

2008-10-02 @ 16:19:01
Postat av: Robin

coolt ja. men visst är det lite uttjatat nu. vet en till som hakat på trenden.John Galliano med sin kollektion S/S 09

2008-10-02 @ 17:16:50
URL: http://robinnilssons.blogg.se/
Postat av: klang

Milo-Nej nej de klart!

Peter-tack så hemskt mycket!

Robin-ja du ser

2008-10-03 @ 11:27:13
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91