ACNE LANVIN CAPSULE COLLECTION


Bild: klicka för förstoring

Acne har nu lagt upp bilderna från samarbetet mellan dem och Lanvin på deras hemsida. Innan har man bara kunnat kika in lookbookbilder av tjejernas plagg. Ingen direkt nyhet om man följt men.style.com. Jag vet inte varför Acne valt att vänta så här länge med att publicera mankollektionen men något själ har det säkert. Angående kläderna så är det en några saker jag självklart skulle vilja lägga vantarna på. Den dubbelknäppta kavajen, skjortan, slipsen och väskan. Något besviken är jag över resultatet och hade väntat mig guld och gröna skogar med tanke på vad dessa två märken skapar själva. Kul initiativ är det iaf och det skadar ju inte Acnes namn ute i modevärlden direkt. Så vad tycker ni om kläderna från Capsule kollektionen, hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Bifurkation

Nej, jag är ledsen, jag tycker att både Lanvins och Acnes egna kollektioner är mycket intressantare än den här. Men visst är det ett kul samarbete!

Postat av: Hampus

tycker nästan likadant som den ovan, men många fina saker finns med också! själv tycker jag dessa: -10%7E-1-105200800&em3281=&em3161=" rel="nofollow">http://www.kanyeuniversecity.com/blog/?em3106=198427-1_0~-1-10520080_0&em3281=&em3161=

vet dock inte om dom bara är en sample eller om dom kommer släppas, skulle vara kul!

2008-09-30 @ 23:19:39
Postat av: Klang

Bifurkation-De va ju de jag skrev också.

hampus-Ja de e faktiskt riktigt coola. Dock tror jag inte de kommer i produktion

2008-10-01 @ 11:45:15
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91